Verschil tussen internet bij abonnement en prepaid discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorheen heb ik altijd abonnement gehad icm Iphone met 1GB bundel. Ik liet internet altijd aanstaan en zat altijd binnen mijn bundel. Sinds 2 maanden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil tussen internet bij abonnement en prepaid
Voorheen heb ik altijd abonnement gehad icm Iphone met 1GB bundel. Ik liet internet altijd aanstaan en zat altijd binnen mijn bundel.
Sinds 2 maanden heb ik prepaid. Eerste x liet ik internet aanstaan en binnen 2 weken was mijn bundel op!!! Nu zet ik internet alleen nog maar aan wanneer ik het nodig heb. En nu heb ik nog maar 80mb over!!! Ik gebruik alleen whatsapp! Rest gebruik ik icm Wi-Fi. Ligt het aan mij of klopt er iets niet. Wie ondervind dit ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je "Mobiele Data" ipv "Internet"?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En de limiet van je prepaid abonnement is ook 1GB?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prepaid EN internet abonnement. | KevinDovo | iPhone algemeen | 4 | 22-04-12 12:18 |
Verschil tussen 3G en 3G(S) | RioolDokter | iPhone algemeen | 1 | 11-10-11 10:44 |
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? | played | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-02-10 18:42 |
Verschil tussen I phone | Exis | Archief | 2 | 04-12-08 23:06 |
|
|