Prepaid EN internet abonnement. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Is het mogelijk om naast je prepaid ook een internet abonnement te hebben. Ik heb namelijk al een prepaid iphone maar als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prepaid EN internet abonnement.
Hallo iedereen.
Is het mogelijk om naast je prepaid ook een internet abonnement te hebben. Ik heb namelijk al een prepaid iphone maar als je dan gaat internetten, is dat heel duur. Dus ik vraag me af of je naast je prepaid ook een internet abonnement kan hebben. Alvast bedankt Laatst gewijzigd door KevinDovo; 22-04-12 om 18:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja hoor dat is mogenlijk, kijk maar op de volgende link van vodafone voor een overzicht van de mogenlijkheden voor prepaid klanten:
BloX voor Internet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey Kevin,
Woon je mss in Belgie? In Belgie hebben wij mobile vikings, zij hebben een prepaid van 15 euro= 1000 gratis sms+2gb mobiel internet voor 1 maand geldig. IK weet niet of zij al in Ned beschikbaar zijn. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
internet, iphone, pre-paid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 16 GB : abonnement of prepaid? | Wouter2011 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-09-11 14:16 |
Vodafone prepaid / abonnement | justefeyenoord | Vodafone | 1 | 02-02-11 15:00 |
Iphone 4 abonnement of prepaid | newaqua | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-06-10 23:43 |
geen 3G na prepaid >> iPhone abonnement | jeroentje | Odido (T-Mobile) | 32 | 07-08-08 22:44 |
Abonnement of prepaid? | Tjedemich | Overige providers Nederland | 11 | 06-12-07 21:47 |
|
|