Waarschuwing update mobile Substrate update in Cydia.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er worden problemen gemeld op twitter dat iPhone4S en iPad2 gebruikers in een boot-loop terechtkomen na de installatie van deze update in Cydia... Voorlopig AFBLIJVEN ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarschuwing update mobile Substrate update in Cydia..
Er worden problemen gemeld op twitter dat iPhone4S en iPad2 gebruikers in een boot-loop terechtkomen na de installatie van deze update in Cydia...
Voorlopig AFBLIJVEN dus...indien je een A5 device hebt !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had daarstraks de update al uitgevoerd.
Boot-loop heb ik niet, wel dat de icons van mijn springbord redelijk transparant zijn. Maar alles werkt nog dus no panic en wachten tot nieuwe update. (Of zou het aan de update van winterboard liggen?) Laatst gewijzigd door hanske636; 16-04-12 om 22:44. |
|
||||
|
||||
Jij hebt dan ook geen A5 device...
|
|
||||
|
||||
update gelukt zonder problemen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iPad 2 ook geen problemen na de update
|
|||
|
|||
Hier ook geen enkel probleem...
|
|
||||
|
||||
Ook hier geen problemen. Maar ik kan dan ook niks goed doen ...
|
|
|||
|
|||
ik heb dus wel issue maar weet niet of dit aan de nieuwe versie van mobile subtr. ligt. De problemen hieronder zijn deze week ontstaan en ook na update van mob.subst.
Punt is dat apps die normaliter actief op de achtergrond bleven draaien zoals Tom Tom of Navigon, nu opeens crashen zodra je ze naar de achtergrond verwijst. Dit 'crashen' zie je niet want de app verdwijnt gewoon naar de achtergrond, maar zodra je de app weer naar de voorgrond wilt halen moet deze volledig opnieuw worden geladen. Meer apps hebben hier last van maar niet allemaal. Flitsmeister is ook een "background" app maar die werkt nog wel goed. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben erachter, het lag aan de laatste update van Protect My Privacy (JB). Heb alle apps die inhaken op mob substr. uitgeschakeld via SBsettings en één voor één aangezet. PMP 1.1 was de boosdoener, dese app had ook deze week een update gekregen naar 1.1
Ik ga de ontwikkelaar even berichten. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Mobile substrate | wallie12 | Jailbreak | 1 | 13-03-11 17:10 |
iPhone: iPhone 3G crasht volledig na update Mobile Substrate | sentmen | Jailbreak | 2 | 06-12-10 00:07 |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
cydia update winterboard en mobile substrate | taker1987 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-06-10 21:29 |
iPhone start niet meer op na mobile substrate update | Johannes | iPhone algemeen | 16 | 17-12-09 00:29 |
|
|