Duur 'exclusief' aanbod t-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) T-Mobile is begonnen met mails te versturen met een aanbod de iPhone 5S te bestellen (5c ook mogelijk). Het gaat hier om een aanbod voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duur 'exclusief' aanbod t-Mobile
T-Mobile is begonnen met mails te versturen met een aanbod de iPhone 5S te bestellen (5c ook mogelijk).
Het gaat hier om een aanbod voor een abonnement voor 2-jaar. De minimale afname van belminuten is 200 minuten en internet 1000mb. Het 32G 5s toestel is dan 419,95 (of 469,95. sorry niet opgescheven en boos weggedrukt. Ik heb de verdere prijzen ook niet meer bekeken en kom er nu, wegens drukte, niet meer in) Ik had van te voren besloten voor 90 min. en 2000 Mb te gaan, voor de duur van maar 1 jaar. Dit omdat dit meer aansluit aan mijn behoefte. Maar helaas, deze optie is niet mogelijk. Telefonische navraag bij de klantenservice: Inderdaad alleen mogelijk met dit lange dure abonnement. Jammer weer T-mobile. Gelukkig heb ik mij bij alle providers ingeschreven, dus wie het beste aanbod doet komt heeft er een klant bij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, ok. Toegegeven misschien een beetje kinderachtige opmerking. Maar het komt er op neer dat dat het enige is dat je kan doen richting een provider (T-Mobile in dit geval).
Ik lees van meer mensen dat ze dit exclusieve aanbod belachelijk vinden en ik moest even mijn gal spuwen. Laten we mijn laatste opmerking vergeten en de discussie voortzetten over het belachelijke (in mijn ogen) aanbod. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als T-Mobile klant sinds 1994 (toen nog D1) ga ik persoonlijk weer niet op deze aanbieding in. De reden is simpel: ik koop nooit een mobiele telefoon, ook geen iPhone, op afbetaling bij een provider/carrier. My five cents. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vanaf 25-10 kun je ook andere pakketten samenstellen. Voor mij ook het liefst de 90/2000
|
|||
|
|||
Klopt, en weet ik ook. Echter hebben de andere nu allemaal voorrang. Daar baal ik van. Ik ga a la minute dat de iphone besteld kan worden bestellen. Haha! want ik heb geen zin om 3 weken te wachten.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, vanaf de 25e (nog geen tijd bekend) zijn alle combinaties af te sluiten. Wel een beetje jammer van de dooie mus die t-mobile bij een hoop mensen heeft achtergelaten vanochtend. Natuurlijk zijn er velen die heel blij zijn met minimaal 200 minuten, 1000-2000MB en een twee jarig contract. Alleen jammer dat t-mobile zegt een 'persoonlijk aanbod' te doen terwijl het gewoon een dure optie is.
Laat staan dat degene die op de 25e bestellen achterin de wachtrij komen te staan en, t-mobile kennende, weken zo niet maanden op hun toestel moeten wachten terwijl de abonnementen al in zijn gegaan, zoals vorig jaar bij mij het geval is geweest. Inmiddels is KPN begonnen mails te versturen dat vrijdag vanaf 0:01 de iPhone te bestellen is bij hun. Eens goed in de abonnementen duiken daar. link (Geen cynisme, overweeg serieus over te stappen) |
|
|||
|
|||
Ik citeer van een Tmobile moderator:
''@allen, We benaderen een groep T-Mobile klanten om interesse te peilen en te bekijken of ze hun abonnement willen verlengen. Dit is een loyaliteitsactie voor onze trouwe klanten; wij starten zoals gecommuniceerd vrijdag 25 oktober met de verkoop van de nieuwe iPhones. Ook deze groep klanten zal pas vanaf de 25e een nieuwe iPhone ontvangen. Niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft dus een e-mail ontvangen. Als je wel een e-mail hebt ontvangen, maar geen gebruik wilt maken van het aanbod dan kun je vanaf aanstaande vrijdag bestellen met alle andere abonnementsvormen die we aanbieden.'' Met andere woorden: - Wij zijn geen trouwe klanten; - Ze zijn niet loyaal naar ons toe; - Hun krijgen voorrang; - Ontlopen ze zo toch het vooraf reserveren wat niet mag. Wij komen gewoon achterin de rij en ze proberen zo meer geld te verdienen door duurdere abonnementen te verkopen omdat je dan als 1e op de lijst staat. Stelletje oplichters Mooiste is dus dat ik Abonnee ben bij hun, ingeschreven heb op de nieuwsbrief en er dus niet uitgepikt wordt hahaha! Tmobile is een klant armer. |
|
|||
|
|||
Even een vraag, voor welke nieuwsbrief hebben jij je ingeschreven frankvisser92? Ik heb namelijk een paar weken geleden een mail gekregen van Tmobile dat ik me kon inschrijven voor een soort pre-order (later zou ik dan mail krijgen). Ik had me ook (als extra) ingeschreven via de website van tmobile. Vanmorgen kreeg ik ook een mail van tmobile om te verlengen maar ik heb hem ondertussen los gekocht omdat het nogal wat scheelt. Maar voor de duidelijkheid, er zijn dus twee nieuwsbrieven en alleen de mensen die een aantal weken geleden een mail hebben gehad van tmobile en daarop hebben gereageerd krijgen nu ook een mail verwacht ik. Bij de 4s was het namelijk precies zo alleen had ik niet die mail van te voren gehad en kreeg ik dus ook geen mail.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind de prijzen niet laag, maar ook zeker niet enorm duur in vergelijking met wat ik heb betaald voor mijn iPhone 4S, twee jaar geleden.
Ik ben nu van €35 nogwat (door de BTW verhoging) naar €38 gegaan. Voor €3 meer heb ik 100 minuten meer en visual voicemail erbij. De bijbetaling van het toestel was wel €90 duurder dan de iPhone 4S. |
|
||||
|
||||
ik heb die aanbieding ook gehad, maar is gewoon te groot abonnement. heb dat niet nodig. wil gewon weinig belminuten en gemiddelde data.
|
|
|||
|
|||
iphone 5s 16 gb.................. bel min............ Internet Mb ...................maand kosten 2 jaar bij T-Mobile verlenging
359.95 ..................................200.................. 1000 ..........................36 daarna 46.99 319.95.................................. 300 ..................1000 ..........................38 ,, 49.99 319.95 .................................onbep. ..............1000 ..........................56 ,, 55.99 289.95 ................................200 ....................2000 ..........................41 ,, 51.99 289.95 ................................300 ....................2000.......................... 43 ,, 54.99 289.95................................ onbep................ 2000 ..........................50 ,, 60.99 199.95 ...................................200 ..................5000 .........................51 ,, 61.99 199.95 ...................................300 ..................5000 .........................53 ,, 64.99 199.95 ................................onbep. ................5000 ..........................60 ,, 70.99 kies je 32 gb iphone 5s dan toestel prijs 16gb+ 100 euro kies je 64 gb iphone 5s dan toestel prijs 16gb + 200 euro Alleen 2 jaar abo.inclusief visual voicemail excl. verzekering en deezer music Liever zelf je abonnement samenstellen? Dan kan je de iPhone ook bestellen vanaf 25 oktober tijdens onze reguliere verkoop. Staat onderaan de bestelpagina. Laatst gewijzigd door dutchyme; 23-10-13 om 14:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schaars aanbod ipad apps | rck1984 | iPad algemeen | 11 | 01-08-10 18:10 |
|
|