Manieren om de iphone te krijgen op 11 juli discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat zijn jullie tips om er zeker van te zijn dat je de iphone zo snel mogelijk hebt. Ik zelf heb bij de lokale dealer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Manieren om de iphone te krijgen op 11 juli
Wat zijn jullie tips om er zeker van te zijn dat je de iphone zo snel mogelijk hebt.
Ik zelf heb bij de lokale dealer me even op een wachtlijst laten zetten (phonehouse etc). Maar ik verwacht niet dat zei de iphone zullen krijgen in het begin. Verder wil ik mijn nummer meenemen is het mogelijk omdat dat binnen een dag voor elkaar te hebben of krijg je dan een eerst een tijdelijk nummer todat je ander abbo echt afloopt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je abbo stoppen duurt over het algemeen 3 mnd. Meestal kun je dan pas je nummer meenemen.
|
|
|||
|
|||
Mijn abbo heb ik gelukkig al beeindigd. Die loopt 9-9 af. Kan je het nummer dan niet eerder bij t-mobile gebruiken?
|
|
||||
|
||||
als je dat wil moet je dat bij je huidige provider melden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is het dan handiger om dit pas te doen als ik weet waaneer ik mijn iphone heb, of niet?
Wil nl zeker weten dat ik niet mijn nummer kwijt raak... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste anti diefstal manieren | Driesdk | iPhone algemeen | 28 | 03-03-14 00:37 |
Unlock manieren | DJxReventon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-11 20:26 |
iPhone: Verschillende manieren om de iPhone te jailbreaken niet gelukt | Painore | Jailbreak | 16 | 21-10-09 16:37 |
|
|