T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) helemaal blij dat T-mobile de iphone gaat brengen!, maar er zijn een aantal vragen waar ik geen antwoord op kan vinden, iemand enig idee? -meenemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile
helemaal blij dat T-mobile de iphone gaat brengen!, maar er zijn een aantal vragen waar ik geen antwoord op kan vinden, iemand enig idee?
-meenemen belminuten naar de volgende maand. is dit onbeperkt of slecht 2 maanden houdbaar? -visual voicemail in buitenland staat standaard uit, hoe haal je voicemail op dan? en maakt dit gebruik van UMTS? -is het tegoed 150 belminuten of 150 sms berichten, of krijg je 150 belminuten + 150 sms berichten per maand? en weet iemand of je het toestal al kunt reserveren, ik zit nu zonder, en wil niet graag langer wachten omdat ze gelijk al zijn uitverkocht... alvast bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vraag je dat niet beter aan T-mobile zelf via mail?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
* geen idee hoe visual voice mail werkt. * 150 minuten EN 150 smsjes. * blijkbaar kun je bij sommige t-mobile zaken reserveren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de introductie van de iPhone vorig jaar werd Visual Voicemail door Steve Jobs gepresenteerd als één van de belangrijke nieuwe functies. Voor Visual Voicemail is het nodig dat providers speciale voice switching software (VSS) installeren op de telefooncentrales. Dus de functie alleen beschikbaar bij een abbo. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|