[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) idd daar wordt ik ook een beetje scheel van! ik vraag me trouwens ook af of het wel echt waar is dat ik nummer een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
idd daar wordt ik ook een beetje scheel van! ik vraag me trouwens ook af of het wel echt waar is dat ik nummer een sta bij een phone house volgensmij willen ze gewoon snel van iemand af zijn
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
BTW its a long shot maar geef jij toevallig les aan de HU? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Weet iemand hier wanneer de apple stores weer nieuwe leveringen binnen krijgt? Ik had me Iphone officieel al 12 juli kunnen hebben alleen heeft het personeel daar een fout gemaakt met me gegevens waardoor ik niet werd geaccepteerd als klant van tmobile en ik zou weer in de reservering stapel worden terug gelegd, bleek vorige week dat ze dat niet gedaan hadden en zat ik er weer naast. Nu sta ik als 1e op de lijst en eigenlijk hoop ik een beetje dat ik vandaag word gebeld. Ik kan niet wachten!! |
|
|||
|
|||
Plaats / Datum / Tijd / iphone / Geleverd
Den Bosch / 11-07 / 11.12 uur / 8G / nee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal, ik heb net gesproken met een medewerker van de AMac winkel, die mij wist te vertellen dat er in nederland geen iphone's meer zijn voor uitlevering.
Hij zij dat Apple ze morgen zelf verwacht, en vanaf dan weer gaat verdelen...... Weet niet of hij het uit zijn duim zoog...maar toch maar ff gepost ter info van ons allen.... |
|
||||
|
||||
En tegen mij zeiden ze afgelopen Vrijdag dat ze bij de TM-shop, Dinsdag weer binnen zouden krijgen. Nu wacht ik nog steeds op een belletje
Zal me weer genaaid voelen als ik weeer word overgeslagen! Mja zolang de rest van Nederland vandaag ook niks te horen krijgt... Dan heb ik er begrip voor. |
|
|||
|
|||
Ik heb net de apple store in Amersfoort gebeld en die konden niet zeggen welke dag ze binnen zouden komen, maar ze verwachten er nog wel een paar deze week.
afwachten dus |
|
|||
|
|||
Ik ben vanmorgen gebeld door de T-mobile Shop in Hengelo dat mijn Iphone 16gb zwart is binnengekomen. Ik ga 'm zo ophalen...
Lijkt dus dat er wel geleverd wordt deze dinsdag, iets wat ze mijn afgelopen donderdag vertelden. Ze zijn hun belofte nagekomen! Lijkt me sterk dat er verder nergens geleverd wordt? |
|
|||
|
|||
TPH krijgt volgens mij di/woe/do alles binnen maar weet ik niet zeker
|
||||
|
||||
ik heb hem besteld via de telefoon met verlening hoelang zou het gemiddelde zijn?
Ik heb hem afgelopen zaterdag (19e) besteld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta ook sinds vrijdag de 11e op de lijst en ben nog niet gebeld tot nu.
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag rond 17.00 uur gebeld door TMO Zwijndrecht. Mijn iPhone 16GB wit is binnen, maar heb zakelijk 2 besteld. De 2de komt volgende week weer binnen. Dit is wat ik wilde weten. Ik ben op zich wel tevreden, maar vind de marketing van Apple niet zo top. Expres weinig uitleveren om de smeekbedes aan te horen.
In ieder geval, er zijn er genoeg. |
|
|||
|
|||
mensen, hier mijn eerste berichtje vanaf m'n gloedje nieuwe iPhone
|
|
||||
|
||||
ja maak ons maar lekker....
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook op zoek naar een witte 16GB in DH. Belcompany zou ze afgelopen vrijdag of zaterdag binnen krijgen, maar toen was er niks binnengekomen blijkbaar. Geen wachtlijsten, dus wie het eerst komt kan hem gewoon kopen. Achjaa dan maar elke dag Belcompany blijven bellen wat maakt het uit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Tja, ik ga morgen maar eens langs voor informatie. Heb een reservering staan bij T-mobile/Tee-debiel shop, dus de kans is klein.
|
|||
|
|||
Hij is binnen!!!
Ik heb hem net uitgepakt!! ...werdt om 17:25 gebeld en kon hem nog net voor 18:00 ophalen Erg blij!!!
Euhm,... nu lekker testen... Ik had me op 11 juli (rond 12:30) ingeschreven bij een t-mobile winkel in Haarlem. Ik was 18e in de wachtrij. Afgelopen zaterdag stond ik als 6e voor de 16G Z. De verkoper, zei dat ze er vandaag relatief veel hadden binnen gekregen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Delivery Status Touch (Leveringen) | JSM93 | iPhone algemeen | 3 | 18-07-09 01:14 |
|
|