[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik w8 nog steeds op mijn mailtje Iemand anders toevallig bij T-mobile in Almere gereserveerd? Wel weer jammer namelijk dat je ze telefonisch niet kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik w8 nog steeds op mijn mailtje
Iemand anders toevallig bij T-mobile in Almere gereserveerd? Wel weer jammer namelijk dat je ze telefonisch niet kan bereiken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
JAAAAAAAA
ze belde net, ik ga hem nu ophalen! (Bij T-Mobile Eindhoven) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Denk dat we bij de phonehouse tot morgen moeten wachten... iig dat is wat ze aan de telefoon zeiden...
|
|||
|
|||
Ik was zo nieuwschierig, ik heb ook maar even gebelt, maar ze konden mij nog niks vertellen.. maar mocht er wat binnen komen dan werd ik netjes gebelt.. Moet trouwens zeggen dat ze me heel netjes helpen!
|
|
||||
|
||||
PhoneHouse krijgt morgen,aantallen per filiaal verschillend, maar niet mega veel.
Ik heb bv 2 x 16 gig zwart bij tph besteld maar krijg er maar 1 morgen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geen idee. Tph waar ik koop krijgt er maar 2 en 1tje was al gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Nee ok maar de aantallen die ik voor de rest heb gehoord voor de 2e lichting waren ook niet bijster hoog (tussen de 10 en de 20).
Kortom... Er is nog hoop! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Shit hé, ik net naar T-mobile, ik ben 13e op de lijst en er zijn er 12 binnen :@!!!!
|
|
|||
|
|||
Auw
Dat zal vast een klap in het gezicht zijn Sterkte |
|
||||
|
||||
Zijn er al mensen die via de online t-mobile shop iets binnen hebben gekregen, iets van een iphone ofzo.
Of op z'n minst iemand aan de lijn gehad om een afleverafspraak te maken. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iig iets positiefs voor hem
|
|
|||
|
|||
Wanneer gaat de voorraad pas echt optimaal zijn?
Het kan toch niet zijn dat er éénmaal in de week geleverd wordt en dat dit telkens maar ong. 10 stuks zijn. Als er wekelijks 100 stuks per filiaal binnenkomen (gedurende de eerste maand) vind ik dat echt een voorraad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik ben weer thuis, met een iPhone!
er waren bij T-Mobile eindhoven 20 stuks binnengekomen! Maar niet zonder problemen. Ik was het eerste, en die ging goed, maar de mensen na mij moesten over een half uurtje terug komen.. |
|
|||
|
|||
Lucker!
|
|
|||
|
|||
Ik werd vandaag gebeld mijn Iphone was binnen
Maar ze konden overdag niet registreren Dus ik ben er geweest heb gegeven opgegeven enz. enz. En kan em morgen vroeg ophalen Whoehoe |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Delivery Status Touch (Leveringen) | JSM93 | iPhone algemeen | 3 | 18-07-09 01:14 |
|
|