Hoe stel ik Visual Voicemail in? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb naar alles gezocht maar niks kunnen vinden. Zodra ik op voicemail druk belt ie naar 1233. Daar geluisterd maar niks kunnen vinden Iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe stel ik Visual Voicemail in?
Heb naar alles gezocht maar niks kunnen vinden.
Zodra ik op voicemail druk belt ie naar 1233. Daar geluisterd maar niks kunnen vinden Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je 1202 belt om je restant bel minuten op te vragen, hoor je dat je abonnement nog niet volledig geactiveerd is!
waaronder ook visual voicemail..... deze werkt pas als t-mobile eindelijk je abo volledig heeft geactiveerd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadat ik de iPhone 3G had gerestored naar fabrieksinstellingen via iTunes deed visual voicemail het wel. |
|
|||
|
|||
Nee heb geen restore gedaan vanuit mijn oud iPhone.
Heb hem wel gesynchroniseerd maar restore heb ik niet gedaan. Heb er twee en op beide vind ie geen visual voicemail |
|
||||
|
||||
Werkt alleen op de 3G met speciaal iPhone T-Mobile abonnement. Aan je profiel te zien heb je de eerste generatie iPhone?
|
|||
|
|||
oeps heb 1 eerste generatie en 2 3G's met iphone abo wellicht vanwege de achterstand nog niet ingegaan
|
|
|||
|
|||
Als ik bel naar 1202 dan zeggen ze inderdaad dat mijn account nog niet volledig is verwerkt. Dat duurt nog even waarschijnlijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien wanneer 2.0 firmware "bruikbaar" is op de 1e generatie Iphones kan dit wel? Kan hierover nergens iets vinden.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik Visual voicemail aan | joerieve | iPhone algemeen | 4 | 08-02-10 09:51 |
Hoe lang wordt Visual Voicemail bewaard? | Buur | Odido (T-Mobile) | 20 | 20-01-10 14:27 |
na tethering geen visual voicemail hoe resetten | Tamara1980 | iPhone algemeen | 3 | 04-11-09 19:43 |
Hoe Visual Voicemail? | WybWyb | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-08-08 12:04 |
Hoe weet je wanneer 3g/visual voicemail werkt | daaf85 | Odido (T-Mobile) | 3 | 18-08-08 18:16 |
|
|