Bellen met Orange sim (update pag.2) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe lang duurde het voordat jullie terug gebeld werden? Ben nl nogal ongeduldig....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe lang duurde het voordat jullie terug gebeld werden? Ben nl nogal ongeduldig.
|
|
|
|||
|
|||
ik heb na 5 dagen nog een keer gebeld en werd toen na 40 min gebeld
ik had em binnen 4 uur aan de praat !! paar keer sync-en en klaar ! moest hevig mijn address book weer aan de gang krijgen !! die had ik gewist op 1 of andere manier OMG!! maar alles goed gekomen, 1 tip BACK UP YOUR SHIT !!
"how do you express a feeling that words can't explain" --D.Pouw 2008-- Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-09-08 om 20:42. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag weer met T-mobile gebeld (ben al sinds een week of twee bezig) en na enig aandringen vertelde de jongeman aan de telefoon me dat de "storing" (waardoor ze op dit moment niemand terug bellen) naar alle waarschijnlijkheid morgen (donderdag) zal worden opgelost. Daarna zouden ze dan de lijst weer gaan afwerken. Ik hoop in elk geval dat ze me snel bellen, want ik ga komende week op vakantie en zou dat graag met de iPhone doen...
Hieruit blijkt overigens dus ook dat het geschikt maken voor een orange sim een ander proces is dan het simlockvrij maken! |
|
|||
|
|||
Helaas!! Met het uitkomen van de 2.1 firmware heeft Apple een stop gezet bij Tmobile op het uitgeven van unlock codes voor de Orange sim. Sta nu op een lijst zodat ze me terug gaan bellen wanneer het wel weer werkt. ben alleen bang dat ik gewoon moet wachten totdat het Tmobile abo ingaat.... Deze mededeling kreeg ik een week geleden. Heb inmiddels al weer 3 keer gebeld maar nog steeds geen nieuws
|
|
||||
|
||||
Zie post hierboven, het zou waarschijnlijk vandaag opgelost moeten worden.
|
|
|||
|
|||
-1 september netjes gebeld en kon hierna bellen met mijn orange sim,
internet via orange world zou moeten werken maar deed het toen nog niet. -5 september even gebeld over het internet probleem toen werd gezegd dat dit niet ging werken omdat de iphone het orange netwerk niet zou kunnen bereiken.aangezien ik 8-9 overga naar t-mobile is dat voor mij niet zo'n probleem. ik had al wel de instellingen voor orange world ingevoerd: internet , orange , orange -6 september zit op mijn werk en krijg op mijn iphone ineens een e-mail binnen op mijn iphone? werkt het dus toch ineens wel ( hou wel je data gebruik in de gaten max gratis is 25MB en daar ga je snel overheen) |
|
|||
|
|||
@Klaverentwee
Nou ben benieuwd, wil nu eindelijk wel eens bellen |
|
|||
|
|||
Iemand al nieuws? Ik wacht ook al 3 weken op mijn unlock.
|
|
|||
|
|||
vrijdag nog gebeld met T-mobile. Volgens hun heeft Apple nog steeds geen oplossing. Wordt binnen 2 weken gebeld met meer nieuws. Houdt niet automatisch in dat ik dan ook kan bellen.....
|
|
|||
|
|||
Heb nu verdomme al 3 keer gebelt, elke keer ja u word zo snel mogelijk terug gebelt. Het is nu al bijna 3 weken geleden toen ik voor het eerst belde.
Mijn oude telefoon begint het te begeven maar ik kan mijn nieuwe niet gebruiken, ben niet van plan nog even een nieuwe telefoon te kopen voor 1 maand. Wat een troep daar bij T-mobile, eerst 3 kwartier in de wacht en daarna kunnen ze je niet eens helpen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zitin hetzelfde bootje. Heb nu maar eens een klacht ingediend via de supervisor, benieuwd of ik nu daadwerkelijk wel eens terug gebeld ga worden... |
|
|||
|
|||
probeer hier eens op te kijken
Tip: Orange-simkaart werkt op verzoek ook in iPhone 3G > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat denk je waar dit nieuwtje vandaan komt? Uit deze discussie dus! |
|
|||
|
|||
Na 4 weken werkt mijn orange kaartje nog niet, maar wel doet mijn tijdelijke T-Mobile nummer het plotseling weer op de iphone? Ik laat het maar zo, 8-10 gaat mijn T-Mobile abbo in.
|
|
||||
|
||||
Ik kreeg vandaag een sms van t-mobile dat mijn iPhone geschikt zou zijn voor mijn orange sim en een link naar een site met instructies. Natuurlijk direct uitgevoerd en jawel hoor, het werkt! Het heeft even geduurd, maar ik kan mijn iPhone eindelijk echt gebruiken, en niet als iPod touch! Mijn dag is weer goed!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je die link even op de site zetten....kan ik ook me orange gebruiken....... |
|
|||
|
|||
ik heb vandaag mijn Orange sim in mijn iphone gestopt en heb toen gesynct met Itunes en hij doet het nu perfect.
maar ik krijg alleen steeds een foutmelding als ik wil smsen .. iemand een idee?? |
|
||||
|
||||
ik zal de link straks wel even online zetten, maar ik denk dat je er weinig aan hebt. Ze moeten nl eerst bij t-mobile nog iets doen. Je krijgt een extra carrier update.
|
|
|||
|
|||
T-Mobile.nl: iPhone service hier werkt het! Nouja: met zeer langzaam internet en smsen lukt ook niet!
Laatst gewijzigd door tdwesten; 04-10-08 om 18:29. Reden: update |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile netwerk als standaard instellen bij orange sim | klaverentwee | Overige providers Nederland | 0 | 18-10-08 15:05 |
iPhone 3G: Update met of zonder sim??? | peynir201 | Unlock | 3 | 17-10-08 15:15 |
Orange sim in iPhone | Wingzero | Archief | 2 | 08-09-08 19:47 |
|
|