T-mobile iphone abbonnement belminuten ineens op discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) het is opgelost, teminste bij mij Citaat: Overzicht Deze informatie is bijgewerkt tot: 20-08-2008 i-150 Resterende belminuten voor deze maand: 159:00 min. i-150 SMS Resterende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#81
|
||||
|
||||
het is opgelost, teminste bij mij
Citaat:
heb een i-150 abbo, dus ik ben helemaal blij dat alles nu eens goed werkt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#82
|
|||
|
|||
Hij doet ut !!
Deze informatie is bijgewerkt tot:20-08-2008 i-150Resterende belminuten voor deze maand:166:10 min. i-150 SMSResterende SMS-berichten voor deze maand:162 Totaal overige kostene overige kosten zijn:€ 10,16De genoemde bedragen zijn exclusief btw. De getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Laatst gewijzigd door redscareb; 20-08-08 om 18:49. |
#83
|
|||
|
|||
Hij doet het idd !!! Het is een F*cking wonder!
__________________
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi |
#84
|
|||
|
|||
Yep, het lijkt erop dat het nu eindelijk werkt, maar dan snap ik nu nog steeds niet waarom er nog overige kosten bij mij worden berekend a 0,76 (hier zal ik niet krom van liggen , maar ik wel weten waar ik voor betaal), terwijl ik nog meer dan genoeg belminuten en sms-jes over heb...
EDIT: lol ik heb net geprobeerd om de klantenservice te bellen voor opheldering (1200 en 0800 - 7111) zijn de nummers niet meer in gebruik???!!! Via 1202 bij klantenservice gekomen: zij kunnen niet precies vertellen waar die overige kosten uit bestaan, "waarschijnlijk buiten belbundel/buitenland gebeld?" Lijkt me sterk aangezien ik nog 144min en 147 sms tegoed heb en ik heb helemaal niet naar of ben uit het buitenland gebeld en ik heb echt niet buitensporig gebruik gemaakt van internet. Mij werd verteld dat het enige wat ik kan doen is wachten op de factuur. Ik vind het echt belachelijk, dat ik nog 1 mnd moet wachten totdat ik een factuur krijg, terwijl ik niet weet waardoor ik overige kosten maak. Dus het zou goed kunnen, dat mijn 'overige kosten' nog flink kunnen oplopen, zonder dat ik weet waardoor. Ik heb een klacht laten opnemen, maar de jongen van de klantenservice verzekerde me al dat ik hierop waarschijnlijk geen antwoord ga krijgen (??!!!). T-mobile gaat over 20 dgn contact opnemen.... Laatst gewijzigd door swoek; 20-08-08 om 19:46. |
#85
|
|||
|
|||
Als ik het goed heb, dan gaat de nieuwe bundel één/twee dagen na ontvangst van de iPhone in. Let dus op, voor die eerste dag(en) heb je maar een paar minuten in je bundel. Ik had er 5, bleek later. Als je daarover heen gaat moet je dus betalen. Moest ik ook.
Wanneer de nieuwe bundel inging, daar kwam ik pas 10 dagen later achter bij het online-rekeningsoverzicht. Ik zou zeggen, bel 1200 even, misschien kunnen ze je vertellen, wanneer je nieuwe bundel ingaat. Je beltegoed? Tja, die kom je nergens te weten. Of wel nu? Ik zal eens kijken. ps Inderdaad... Het werkt! (via 1202 en My T-Mobile)
__________________
PC Olé Laatst gewijzigd door Silver; 20-08-08 om 20:03. |
#86
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#87
|
|||
|
|||
Ik heb ook 'overige kosten' gemaakt terwijl ik toch bijna 300 minuten over heb. Het lijkt me nu, als ik mijn factuur bekijk, dat Service nummers voor TM gelden als 'buiten je bundel' bellen. Ik zie tenminste bij 'Overige kosten' alle keren staan dat ik naar Parkline (0900-...) belde.
|
#88
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#89
|
|||
|
|||
Hoi
Gaan je belminuten en sms'jes mee naar de volgende maand ?Want ik heb meer belminuten en meer sms tegoed dan het volgens mijn abbo moet zijn. |
#90
|
|||
|
|||
aansluitkosten
Citaat:
Laatst gewijzigd door alexvandersluijs; 21-08-08 om 11:24. |
#91
|
|||
|
|||
dezelfde dame (Mw. Janneke Kemper) heeft mijn klacht in behandeling genomen, de problemen erkend en ook zou mijn gaan vergaderen over deelname aan dit forum en mogelijk ook contact gaan zoeken met de Iphoneclub, omdat ze ook wel inzien dat dit een heel belangrijk forum is geworden voor de Iphone gebruikers.
Ik heb een emailadres gehad (geschreven.klachten@t-mobile.nl) waarmee je direct op de goede afdeling bent. Ze zou hoogstpersoonlijk de klacht verder afhandelen. Het helpt wel dus als je de directie rechtstreeks benaderd. Ik weet uit ervaring dat die vaak ook niet weten wat er aan de onderkant van de origanisatie gebeurd. Ik lees net dat alle problemen over verdwenen belminuten, belstatus en facturatie opgelost zouden moeten zijn. Als dat niet zo is, even een kopie nota emailen naar dit mailadres met een uitleg over wat er niet zou kloppen. Ze zou het direct oppakken en corrigeren. Laatst gewijzigd door alexvandersluijs; 21-08-08 om 11:23. |
#92
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#93
|
|||
|
|||
Klachten
Citaat:
Zie eerder opmerking over mail van de klachtenafdeling. Ze proberen de klachten wel te individualiseren, zodat ze het forum terzijde kunnen leggen. Trap daar niet in. Bij een eventuele klacht, procedure of rechtsgang kun je de ervaringen van anderen wel degelijk inbrengen als bewijs van wanprestatie. Uiteraard zal men op individueel niveau wel de problemen moeten oplossen, maar de tactiek van het isoleren van een klacht kennen we nu wel van de klachtentrainingen. Meeveren, isoleren ...... |
#94
|
|||
|
|||
Ook ik moet (bij een 2-jarig contract) 50% van de aansluitkosten betalen:
Laatst gewijzigd door Silver; 20-08-08 om 22:20. |
#95
|
|||
|
|||
Het lijkt er op dat T-Mobile niet dezelfde lijn hanteert bij behandelen klachten. Mensen met 20 of 50% korting op hun abonnement voor verschillende aantal maanden. Of aanbod ontbinden contract met wel of niet inleveren Iphone.
Nu dus ook verschil in korting op aansluitkosten? Vandaag kontakt met helpdesk over geen bereik. Ik zou echt vandaag terug gebeld worden door technische dienst. Het is nu bijna 22:00 uur en ben niet gebeld. |
#96
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder kan ik ook nergens informatie ontdekken die wijst op 100% korting voor particuliere klanten bij dit type abonnement. Lastig.. |
#97
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook mijn facturen gehad. Ik heb bij de lancering in Rotterdam 2 contracten gesloten, voor mij en mijn vrouw. Een i300 en een i150. De Iphone kon alleen met een 2 jarig abo, dus was de actie 100% korting op de aansluitkosten.
Op de facturen echter staat bij de i300 100% korting en bij de i150 slechts 50% en dat is niet conform hetgeen wat Janneke Kemper (hoofd klachtenafdeling) mij gisteren bevestigde. Dus naar aanleiding hiervan heb ik beide facturen zojuist als PDF naar haar gezonden (geschreven.klachten@t-mobile.nl). Nu even kijken wat er gebeurd. Dus alle Iphoners die bij de introductie hun abo sloten, check je eerste nota !!!!!! vandaag 21-08-2008 staat dit op de site van T-Mobile:- ================================================================== Parti Contractsduur 24 maanden Alle prijzen zijn inclusief btw, maar exclusief € 52,50 aansluitkosten (nu promotie: tijdelijk € 26,25). ================================================================== ZAKELIJK Alle prijzen zijn exclusief btw, en exclusief € 44,12 aansluitkosten (nu promotie: tijdelijk gratis). ======================================================================== Dat is dus anders dan bij de inroductie, want toen waren de aansluitkosten voor zowel particulieren als zakelijk gebruikers gratis! Vreemd trouwens dat ze een zakelijke aanvraag anders behandelen dan een particuliere aanvraag. Zal te maken hebben met het debiteurenrisico risico (kosten BRW, alhoewel een creditcheck bij Graydon of D&B mij duurder lijkt). De acties en actieperiode's varieren dus kijk goed wat de actie is en laat dit goed vastleggen op het aanvraagformulier. Laatst gewijzigd door alexvandersluijs; 21-08-08 om 11:40. |
#98
|
||||
|
||||
Heb afgelopen week mijn factuur ontvangen en deze klopt.
Op de factuur staat 22,06 aansluitkosten, maar eigenlijk is dat 26,25 incl. btw. Met 50% korting dus. En kan inderdaad eindelijk weer online en telefonisch mijn belminuten opvragen, en deze kloppen naar mijn weten ook. Overige kosten zijn op dit moment 0,30 euro bij mij, en dat zal waarschijnlijk ook wel kloppen. Dus ik ben op dit moment tevreden |
#99
|
|||
|
|||
Ook is vandaag dan mijn I-150 abbonement eerder ingegaan! Was allemaal supersnel geregeld. Maar als ik nu op My T-mobile kijk staat er onder huidige contract:
I-150, 1 jaar !!! ingegaan: 12-01-2009 einde: 12-01-2010 Maar mijn belminuten staan er niet weergegeven, en via 1202 hoor ik dat de belminuten zijn verbruikt. Iemand enig idee hoe dit kan of is dit gewoon een foutje. En mijn sms tegoed is nog van mijn vorige Relax abbonement! Kan momenteel de klantenservice niet bellen (op werk), maar misschien dat iemand hier een idee heeft? |
Labels |
abbonnement, belminuten, belstatus, onjuist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile: Geen belminuten meer meenemen naar volgende maand?? | koekjedebij | Odido (T-Mobile) | 8 | 21-07-12 20:42 |
Simlockvrije Iphone 3Gs: welk abbonnement?? | janneke1985 | Overige providers Nederland | 0 | 19-10-10 17:41 |
T-mobile belminuten kloppen niet meer??? | johanneslol | Odido (T-Mobile) | 7 | 01-09-10 18:51 |
mobile me ontbreekt ineens op pc | mees | Archief | 3 | 09-09-09 11:47 |
Iphone, abbonnement, HELP ME | Jeffry | Archief | 1 | 17-11-07 23:37 |
|
|