Vraagjes over overstappen naar t-mobile vanaf hi discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ok, ik wil dus het abonnement afsluiten met t-mobile. Ik heb nog 1 maand een lopend abbo. Ik wil met nummer en alles overstappen. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagjes over overstappen naar t-mobile vanaf hi
ok, ik wil dus het abonnement afsluiten met t-mobile. Ik heb nog 1 maand een lopend abbo. Ik wil met nummer en alles overstappen. Als ik nou nu overstap en dan wil dat zodra mijn vorige abbonnement is afgelopen, dat dan het nieuwe abbonnement ingaat, krijg ik dan al de iphone en moet ik die 160 euro dan al meteen betalen?
Vraag 2: Als ik deze zet heb gedaan, kan ik dan deze maand nog gebruik maken van mijn oude abbonnement |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// verplaatst naar T-mobile //
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overstappen naar T-Mobile | B-ruil | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-05-10 15:42 |
Overstappen van Hi->T-Mobile | Rub3n | Odido (T-Mobile) | 12 | 11-02-10 22:57 |
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone | RobinvD | Overige providers Nederland | 8 | 04-06-09 18:38 |
Problemen met overstappen van orage naar t-mobile | Sehash | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-08-08 09:44 |
Nu al overstappen naar T-Mobile | bverp | Odido (T-Mobile) | 3 | 20-07-08 14:45 |
|
|