Problemen met overstappen van orage naar t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben meer mensen problemen bij de overstap van orange naar t-mobile met verlenging? Ik zelf kan persoonlijk wel dagelijks bellen over wat er mis is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met overstappen van orage naar t-mobile
Hebben meer mensen problemen bij de overstap van orange naar t-mobile met verlenging?
Ik zelf kan persoonlijk wel dagelijks bellen over wat er mis is, hier even een update van mijn lijst: - Oppeens 2 contracten bij t-mobile? - 1 orange nummer (wat ik wil behouden) en 2 t-mobile nr's (waarvan het nummer op de simkaart die meegeleverd is niet in hun systeem onder mijn naam staat. - Geboortedatum is oppeens gewijzigd, klopt niet met de juiste datum die bij orange stond. - Eerder deze week een bevestiging gekregen van mijn orange nummer over behoud (dat klopt dus wel) - Zojuist een brief gekregen met een annulering van een nummerbehoud terwijl het niet eens mijn nr is. - Kan nog niet inloggen op mijn t-mobile via hun website) - Orange contract nog uitzitten.. (maja dat heeft iedereen) Meer mensen problemen? (Het scheelt dat de klantenserivce gratis is.. anders zou ik een hoge rekening gaan krijgen ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
aangezien je een clubje hebt opgericht met orange-t-mobile overstappers meld ik me aan!
morgen ff langs de t-shop aangezien ik dus no service heb terwijl ik contractsvrij ben. |
|
|||
|
|||
Ben ook van Orange naar T-Mobile gegaan, maar omdat de service van Orange nu wel op een dieptepunt is geraakt heb ik gekozen om mijn contract af te kopen bij Orange. (3 maanden).
Nu nog 3 dagen wachten tot mijn nummer geporteerd is. Jammer dat Orange nu zo slecht met haar resterende klanten omgaat. Dit schijnt bij T-Mobile bekend te zijn en aan gewerkt te worden om de bereikbaarheid van de Orange helpdesk en de website weer wat te verbeteren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overstappen naar T-Mobile | B-ruil | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-05-10 15:42 |
Overstappen van Hi->T-Mobile | Rub3n | Odido (T-Mobile) | 12 | 11-02-10 22:57 |
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone | RobinvD | Overige providers Nederland | 8 | 04-06-09 18:38 |
Vraagjes over overstappen naar t-mobile vanaf hi | Kajlaurent | Odido (T-Mobile) | 1 | 28-07-08 14:33 |
Nu al overstappen naar T-Mobile | bverp | Odido (T-Mobile) | 3 | 20-07-08 14:45 |
|
|