petitie t-mobile web n walk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) wellicht kan er een petitie gestart worden om t-mobile duidelijk te maken dat mensen met web n walk dezelfde functionaliteit kan bieden! En ook het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
petitie t-mobile web n walk
wellicht kan er een petitie gestart worden om t-mobile duidelijk te maken dat mensen met web n walk dezelfde functionaliteit kan bieden!
En ook het overstappen op een ander prijsplan (naar het iphone prijsplan) mogelijk moet zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedrijven zijn niet democratisch, deze petitie, hoe goed bedoelt ook, gaat het echt niet halen.
|
|
|||
|
|||
niets doen haalt zeker niets uit!
|
|
||||
|
||||
Niet geschoten is idd altijd mis, maar in je startpost geef je het zelf al aan:
iPhone prijsplan, voor de iPhone dus. Denk dat daarmee voor T-mobile de kous af is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch vreemd; ze kunnen er zoveel klanten mee krijgen. Onbeperkt internet voor (laten we zeggen) 14,95,- en dan ook 2mb snelheid onbeperkt. en dan fair-use polici dat je het niet als modem mag gebruiken. Lijkt me prima deal.. Mja wie ben ik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile Hoe instel ik Web n Walk plus in iphone 3g | master e | Odido (T-Mobile) | 1 | 31-05-09 19:55 |
T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus | mpijnacker | Odido (T-Mobile) | 16 | 26-09-08 13:18 |
Hoe GPRS T-Mobile Web 'n Walk aanzetten? | kolsen | Archief | 2 | 29-01-08 21:57 |
T-Mobile's Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal (PIT) | Niekie | Odido (T-Mobile) | 13 | 18-01-08 09:59 |
T-Mobile Web 'n' Walk | licious | Odido (T-Mobile) | 5 | 24-10-07 16:36 |
|
|