t-mobile buitenland? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand zo waar ik een overzicht kan vinden van t-mobile hotspots in het buitenland (en dan met name Australië?) Weet iemand zo ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
t-mobile buitenland?
Hallo,
Weet iemand zo waar ik een overzicht kan vinden van t-mobile hotspots in het buitenland (en dan met name Australië?) Weet iemand zo ook de geldigheid van t-mobile hotspot gebruik in het buitenland bij de iPhone bundel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet kan je geen hotspots gebruiken van iphone abonnement in het buitenland. Het gaat om circa 1400 hotspots in Nederland van T-Mobile & Kpn waar jij gebruik van kunt maken. Door een smsje te sturen.
|
|
|||
|
|||
Hier, About.com: http://locator.t-mobile.com/locator.aspx?, maar geen Australie. Je kunt wel goedkoper van t-mobile hotspots in het buitenland gebruik maken, maar niet gratis.
|
|
|||
|
|||
En in het pdf-bestandje op de iPhone-pagina van T-Mobile stond iets over Hotspot Totaal Internationaal. Misschien daar even kijken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Internet Buitenland €2,- per dag | pposthoorn | Odido (T-Mobile) | 6 | 19-05-11 07:11 |
Buitenland, T-Mobile internet | MichaelJ | Odido (T-Mobile) | 0 | 11-09-09 19:37 |
Dataroaming T-Mobile, buitenland | MichaelJ | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 08-09-09 12:24 |
T-mobile internet buitenland | hjalmar | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 23-09-08 19:36 |
t-mobile abbo niet te gebruiken in het buitenland | Jvanerkel | Odido (T-Mobile) | 4 | 21-07-08 14:25 |
|
|