t-mobile abbo niet te gebruiken in het buitenland discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit de hele zomer in zuid-Frankrijk en heb daarom een iphone 3g uit nederland laten komen. Het probleem is nu dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
t-mobile abbo niet te gebruiken in het buitenland
Hallo allemaal,
Ik zit de hele zomer in zuid-Frankrijk en heb daarom een iphone 3g uit nederland laten komen. Het probleem is nu dat ik geen service heb. Komt dit omdat ik het t-mobile abbonement eerst in Nederland moet activeren of klopt er gewoon iets niet? Wel jammer aangezien ik hier voorlopig nog wel even zit. Alvast bedankt voor jullie reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem al geactiveerd via iTunes? Zo neen, dan zal ie het niet doen.
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik gedaan. Alles werkt ook wel behalve het bellen.
|
|
||||
|
||||
Roaming wel aangezet?
|
|
|||
|
|||
Of klopt het dan toch dat je een nieuw T-Mobile iPhone abbo de eerste 3 maanden niet in het buitenland kunt gebruiken... zoals ergens anders op dit forum gesuggereerd werd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile abbo niet verlengen | blablaman | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-08-10 20:02 |
iPhone: Kan niet meer bellen in het buitenland? | iRoy | Jailbreak | 1 | 29-07-10 14:42 |
PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland! | Phil. | Odido (T-Mobile) | 7 | 24-07-09 01:48 |
i-150 abbo mogelijk met uit buitenland afkomstig iPhone? | aaifoon | Odido (T-Mobile) | 5 | 20-03-09 13:50 |
T-Mobile iPhone3G abbo --gebruiken op--> oude iPhone | oPhone | Odido (T-Mobile) | 4 | 18-07-08 20:16 |
|
|