Kan niet meer bellen in het buitenland? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Probleempje hier. Mijn werkgever heeft een nieuwe iPhone gekocht (tweedehands, britse versie) en kan sinds dien niet meer bellen in het buitenland. Hij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer bellen in het buitenland?
Hi,
Probleempje hier. Mijn werkgever heeft een nieuwe iPhone gekocht (tweedehands, britse versie) en kan sinds dien niet meer bellen in het buitenland. Hij is gejailbreaked, draait iOS 3.1.2 en werkt in Nederland prima. Weet iemand hoe ik dit voor hem kan fixen? Hij is trouwens al achterlijk lang klant bij T-Mobile, dus aan zo'n 'nieuwe klanten blokkade' kan het niet liggen. Edit: Hij heeft inmiddels T-Mobile gebeld en er zit inderdaad geen blokkade of iets dergelijks op. Ik hoor het wel! Groetjes, Roy Laatst gewijzigd door iRoy; 29-07-10 om 11:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland! | Phil. | Odido (T-Mobile) | 7 | 24-07-09 01:48 |
Kan niet naar het buitenland bellen (2.2/hack/telfort) | fiego007 | KPN | 3 | 28-03-09 21:47 |
iPhone: HELP!!! na het jailbreaken kan ik niet meer bellen | Wildsavage | Jailbreak | 15 | 21-01-09 21:41 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
Help, kan niemand meer horen tijdens het bellen! | franciscus1983 | Archief | 2 | 04-12-07 14:33 |
|
|