Kan niet naar het buitenland bellen (2.2/hack/telfort) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik zie mijn vraag bij 3G staan, maar die heb ik niet........ Ik heb een 2G en vai een hack naar 2.2 gegaan Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet naar het buitenland bellen (2.2/hack/telfort)
Hallo
Ik zie mijn vraag bij 3G staan, maar die heb ik niet........ Ik heb een 2G en vai een hack naar 2.2 gegaan Als ik naar het buitenland wil bellen kan dat niet. Wat moet ik doen? is daar een proggie voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doe je wel de juiste code voor het nummer?
|
|
|||
|
|||
ja, voor engeland +44 en voor frankrijk +33
ik krijg een lieve dame dat ik niet kan bellen, en een numer moet bellen voor hulp maarja: daar geven ze geen support op de iphone :-( (telfort) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel telfort en bij mij werkt het gewoon. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. | cjj1992 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 28-06-13 11:28 |
iPhone: Kan niet meer bellen in het buitenland? | iRoy | Jailbreak | 1 | 29-07-10 14:42 |
PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland! | Phil. | Odido (T-Mobile) | 7 | 24-07-09 01:48 |
iPhone: HELP!!! na het jailbreaken kan ik niet meer bellen | Wildsavage | Jailbreak | 15 | 21-01-09 21:41 |
Na hardware hack, niet 'normaal' bellen wie kan helpen? | mploeg | Unlock [archief] | 3 | 10-02-08 14:09 |
|
|