Buitenland, T-Mobile internet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb wel wat info gevonden over het het internetten in het buitenland met je iPhone maar heb nog een paar vragen. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buitenland, T-Mobile internet
Beste forumleden,
Ik heb wel wat info gevonden over het het internetten in het buitenland met je iPhone maar heb nog een paar vragen. Kan ik mijn iPhone ook gewoon in vliegtuigmodus zetten en Wi-Fi aan? Tenet even geprobeerd maar kom niet in Safari, als ik een site open zegt die: verbinden en word het scherm donkerder. De rest van de applicaties met internet doet die wel gewoon, heel vreemd? Iemand een oplossing? Thanx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
buitenland, iphone, vliegtuigmodus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Internet Buitenland €2,- per dag | pposthoorn | Odido (T-Mobile) | 6 | 19-05-11 07:11 |
Internet buitenland | wiljan01 | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 08-10-10 20:57 |
internet buitenland | amirck | Internet in buitenland (roaming) | 5 | 24-02-09 21:01 |
Internet in buitenland | clicphone | Archief | 1 | 25-01-09 23:56 |
T-mobile internet buitenland | hjalmar | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 23-09-08 19:36 |
|
|