T-Mobile Internet Buitenland €2,- per dag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg net een mailtje van T-Mobile: Citaat: Sinds 2008 zijn wij het kloppende hart van de iPhone. Want bij ons haal je méér uit je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile Internet Buitenland €2,- per dag
Kreeg net een mailtje van T-Mobile:
Citaat:
Maar wel interessant is dat je vanaf 1 juli voor €2,- internet in het buitenland hebt. Ik had hier nog niet eerder van gehoord. Is hier al meer informatie over beschikbaar? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik was ook al aan het zoeken op de T-Mobile site wat dit inhoudt. Gisteren kreeg ik ook dat mailtje binnen en viel mijn oog direct op dat feit. Kijk dat wordt interessant!! Alleen vreemd dat er verder niets over terug te vinden is.
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd of je het dan ook per dag vanuit het buitenland kunt aanzetten, of dat je dit vantevoren moet aanvragen.
|
|
||||
|
||||
Ja, en het zal ook wel een gelimiteerd aantal MB's zijn.
|
|||
|
|||
Beperkt MB's geeft niet, ik vind dit een heel overzichtelijke prijs voor een paar daagjes buitenland.
Maar inderdaad vind ik het zeer irritant dat op de website hier niets over te vinden is (wat ook wel te verwachten was, anders hadden ze in het mailtje wel direct een link erbij gezet). Want ik denk bij zulke mededelingen altijd meteen: wat is het addertje, en ga eerst even de kleine lettertjes lezen voordat ik me blij laat maken met sigaar uit eigen doos. Ik hoop dan ook dat er zeer binnenkort echte informatie hierover te vinden zal zijn op de site! |
|
|||
|
|||
op de factuur stond er ook iets over en daar verwezen ze me door naar deze site : Nieuwe tarieven mobiel internet en bellen - T-Mobile.nl:
|
|
|||
|
|||
Dit is al geldig vanaf 1 juli 2010!
2 euro PER DAG = 59,90 per maand is hetzelfde volgens T-mobile en moet hun gelijk geven als je over een gemiddelde prijs per dag praat ;-) Datalimiet is 500MB per maand = trigger om je mobiel internet te blokkeren Allemaal te lezen op: Nieuwe tarieven bellen en mobiel internet - T-Mobile MAAR Het kan zo zijn dat jij als mega data gebruiker op dag 2 al door je 500MB heen bent, wel knap trouwens, en dan kom je op een gemiddelde uit van 29,95 per dag ;-) Laatst gewijzigd door ancients; 19-05-11 om 07:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internetten in het buitenland voor 99 cent per dag | bhofland | Internet in buitenland (roaming) | 79 | 13-04-11 14:25 |
Internet buitenland | wiljan01 | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 08-10-10 20:57 |
Buitenland, T-Mobile internet | MichaelJ | Odido (T-Mobile) | 0 | 11-09-09 19:37 |
T-mobile internet buitenland | hjalmar | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 23-09-08 19:36 |
internet in buitenland? | Quintenajax | Odido (T-Mobile) | 9 | 18-08-08 17:47 |
|
|