Vakantie (Spanje) en mijn iphone 3g. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ga op vakantie naar spanje donderdag. En wat moet ik uitzetten of dingen totaal niet gaan doen om geen extra kosten te krijgen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vakantie (Spanje) en mijn iphone 3g.
Hallo,
ik ga op vakantie naar spanje donderdag. En wat moet ik uitzetten of dingen totaal niet gaan doen om geen extra kosten te krijgen. bvd mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het beste kan je Edge uitzetten (met BossPrefs) en Dataroaming (Instellingen/Netwerk/).
|
|||
|
|||
Oke hardstikke bedankt.
Gr mike |
|
|||
|
|||
dataroaming uitzetten, staat standaard al uit. Ook heeft t-mobile standaard internet in het buitenland uitstaan. Om het wel te gebruiken moet je het specifiek activeren. Beetje bewust uitkijken wat je doet kan nooit kwaad en Wi-Fi spots zijn toch sneller. Echter weinig gevaar op hoge telerekeningen achteraf denk ik.
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt het dan als je in het buitenland op een Wi-Fi spot gaat zitten? Als je het wachtwoord hebt werk je toch gewoon via dat netwerk en betaal je geen extra kosten (behalve die van het gebruik van dat locale Wi-Fi netwerk)?
|
|
||||
|
||||
Ja dat klopt, en met een beetje geluk kom je nog een onbeveiligd netwerk tegen ook. Kan je er helemaal makkelijk op.
|
|
|||
|
|||
Klopt; ik heb op vakantie in Italië ook het Wi-Fi-netwerk van de camping gebruikt.
Kostte iets van €3 per uur. En €15 voor 20 uur ofzo. Je gebruikt dan je browser om 'in te loggen'. Dus in Safari land je op een splash-page waar je je usernaam en password ingeeft. Vervolgens kun je beginnen met surfen en snapt e-mail ook dat je verbinding open staat (of waarschijnlijk snapt de router/server dat je -betaalde- toegang hebt) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je het afzet tegen €10 per Mb wat je bij Dataroaming betaald is het bijna gratis hoor!-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 uit spanje | donovoso | Unlock | 1 | 24-02-11 02:59 |
iPhone Spanje? | koen_dr | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 09-07-10 01:00 |
iPhone 3G S in Spanje | vbbmartin | iPhone algemeen | 0 | 07-07-09 01:37 |
Iphone 3G locatiebepaling in spanje :O | rickth64 | iPhone algemeen | 2 | 08-11-08 19:33 |
nederands geunlockte iphone naar spanje?? | jewe | Archief | 2 | 31-03-08 23:17 |
|
|