Iphone contract van vrijdag nog steeds niet doorgevoerd? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik weet niet zeker of dit het goede sub-forum is voor deze vraag. Ik was vrijdag een van de gelukkige bezitters van een Iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Iphone contract van vrijdag nog steeds niet doorgevoerd?
Hallo,
ik weet niet zeker of dit het goede sub-forum is voor deze vraag. Ik was vrijdag een van de gelukkige bezitters van een Iphone. De contracten zouden vanuit de T-mobile winkel (in mijn geval Tilburg) gefaxt worden naar het hoofdkantoor en dan waarschijnlijk maandag actief zijn. Nu zie ik dat ik nog steeds op mijn oude sim-only contract sta en mijn vriendin ziet nog steeds "geen service" op haar Iphone (contract zou ook vrijdagavond gefaxt worden). Hebben anderen hier ook ervaring mee? We zitten op dit moment in Belgie en hebben allebei al geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar langer dan 10 minuten in de wachtrij staan daar doen we niet aan hier . Dus, anderen ook ervaringen hiermee? Ben heel benieuwd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
// verplaatst //
|
#3
|
||||
|
||||
Zelfde hier, ik heb een T-Mobile abo verlengd naar een I-abo.
In principe wordt het dan nog 3 maanden wachten, maar ze zouden het "direct" doorvoeren. Dat wil zeggen, binnen 1 a 2 dagen zou het actief zijn, en je raad het al, nog niet dus. Voor mij betekend dit dat ik mijn iPhone hier nog steeds locked voor me heb liggen. Zonder de I-activatie op het abo kan ik de iPhone nog niet unlocken blijkbaar. Andere stemmen van de helpdesk zeggen dat het wellicht toch een toestel defect is. Vanmiddag nog een poging wagen in de T-shop alhier, kijken of ik hem i.i.g. kan unlocken. Dan maar alleen een iPod en internet device in eerste instantie, maar nu is het heel frustrerend |
#4
|
||||
|
||||
Hoorde gisteren van een TMobileman dat zelfs een deel van de online-aanvragen van vorige week zijn verdwenen door een computer/serverstoring. Men adviseerde dan maar opnieuw aan te vragen.
Daarnaast had je al de problemen met TAS.... Lijkt erop dat ze de load gewoon niet aankunnen. |
#5
|
|||
|
|||
Ik ben ook nog steeds niet geactiveerd, vrijdag gegevens door de telefoon doorgegeven, kregen ze goedkeurings nummer. Ik Iphone mee naar huis nemen, kan gewoon bellen en smsen. maar als ik 1202 bel wordt er gezegd dat mijn abo nog niet volledig is geactiveerd. gister in de t-mobile winkel geweest en daar konden ze me niet vertellen wanneer deze wel volledig geactiveerd zal zijn
|
#6
|
||||
|
||||
Ook ik heb het zelfde, vind het niet zo erg.....misschien straks een iPhone voor €79.-
|
#7
|
|||
|
|||
Ik had ook hetzelfde. Kon gisteravond bellen en gegevens van mn contract doorgeven waarna ik activatie traject van 48uur in ging... Ik blij, tot ik probeerde te bellen en/of sms-en daarna, kreeg ik niet voor elkaar :-(
Ik bellen naar klantenservice (dat kon nog wel) en blijkt dus door die actie dat ik niet meer kan bellen of sms-en. Ik kan wel gebeld worden en sms ontvangen en op full speed internet. Ff volhouden tot uiterlijk morgenavond dus... maar toch balen :-( |
#8
|
|||
|
|||
Mijn abbo is maandag middag actief geworden.
Vrijdag aangekocht en maandag middag actief, dus. even afwachten.
__________________
It takes the physical to create the physical |
#9
|
|||
|
|||
"fijn" om te horen dat anderen ook problemen hebben.
Wat bedoelen jullie trouwens met het activatieproces? Ik moet alleen nog een abonnement om laten zetten en de vriendin een nieuw abonnement. We hebben de iphones al wel geactiveerd via itunes..moeten we nog meer doen? |
#10
|
|||
|
|||
In mijn geval kon ik niet aanmelden op my tmobile en kon ook geen 1202 bellen omdat mijn nieuwe abbo nog niet volledig geactiveerd was.
Kon wel al bellen internet en sms maar nog niet rekening checken. Maar bel eens 1202, mocht je abbo nog niet geheel geactiveerd zijn krijg je het daar te horen. |
#11
|
|||
|
|||
Zou dit ook kunnnen betekenen dat iphone bestellingen via de telefoon niet door zijn gevoerd?? En dat ik nu met een x150 abonnement oneindig zit te wachten totdat mijn iphone via de post verschijnt?!
|
#12
|
|||
|
|||
Dit probleem zou ook nog met nummerbehoud te maken kunnen hebben. Bij mij zeiden ze ook dat ze wilde wachten tot mijn oude nummer was vrij gegeven om dubbele kosten te voorkomen. Inmiddels heb ik een tijdelijk nummer gekregen.
|
#13
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1 " Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
|
#14
|
||||
|
||||
Vrijdag nieuw abb. Kan wel bellen en internet. Geen visual voicemail!
Zeer slecht van T-mobile! |
#15
|
|||
|
|||
|
#16
|
||||
|
||||
Net gehoord dat ze in Den Haag met 17 vakantiekrachten (!) bezig zijn alle contracten voor de iPhone te verwerken, nog steeds achterstand dus...
|
#17
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel slecht van tmobile lijkt wel of heel NL nog niet geactiveerd is??? |
#18
|
|||
|
|||
Ga ik ze straks maar is even bellen, hoop wel dat dit de enige slechte ervaring is met t-mobile......!!!
ik zou het wel aardig vinden dat 3 maanden gratis abo geven aan iedereen die nog niet geactiveerd is zal helaas geen werkelijkheid worden. |
#19
|
|||
|
|||
Citaat:
'Hoe lang? een week? 2 weken?' 'We weten het niet meneer' Voor de duidelijkheid, ik heb een nieuw abo, en kan niet bellen of sms'en of visual voicemail gebruiken |
#20
|
||||
|
||||
Citaat:
heb wel vanaf vrijdag 11 juli moeten wachten! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
Contract nog steeds niet helemaal aktief? | mfkne | Odido (T-Mobile) | 10 | 09-10-08 18:16 |
iphone werkt nog steeds niet | wmaxim | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:28 |
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 | wmaxim | iPhone algemeen | 7 | 16-08-08 14:38 |
|
|