email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone gebruikers, ik heb een eigen mail server en mail ontvangen en versturen is geen probleem. maar als ik nu een mail verwijder op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste iphone gebruikers,
ik heb een eigen mail server en mail ontvangen en versturen is geen probleem. maar als ik nu een mail verwijder op mijn iphone 4 wist hij deze niet van de mail server, toen ik mijn nokia n96 nog had gebeurden het wel op mijn n96. kan ik dit ergens instellen in mijn iphone4 alvast bedankt.
Groetjes Henk van Bergen Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-04-11 om 23:26. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
welk protocol heb jij ingesteld op je iPhone, pop, imap of exchange?
|
|||
|
|||
pop heb ik hem in gesteld
|
|
||||
|
||||
Ga op de iphone naar Instellingen / Mail... / je mail account / Geavenceerd. Wat is je instelling bij 'Verwijder van server'?
|
|||
|
|||
na verwijderen uit inkomend
deze heb ik aangevinkt. alsvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak gelukt maar nog steeds simlock | agbulut | Jailbreak | 14 | 21-04-11 11:51 |
Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg | keezer27 | iPhone algemeen | 1 | 19-02-10 01:53 |
iPhone: iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds | N33D | Jailbreak | 2 | 04-02-10 14:24 |
iPhone: Jailbreak verwijderd maar nog steeds Cydia? | Rickyoo | Jailbreak | 9 | 06-10-09 22:55 |
wel mail outlook maar niet op iphone | Suyker | iPhone algemeen | 5 | 10-02-09 17:27 |
|
|