Iphone contract van vrijdag nog steeds niet doorgevoerd? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 heb wel vanaf vrijdag 11 juli moeten wachten! Ik wacht sinds vrijdagochtend 10 uur...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
||||
|
||||
ik was toen rond die tijd ook in een winkel te vinden!
als ik jou was zou ik toch maar nog een keer tmobile bellen en dat het veel te lang duurt! Hopelijk wordt het snel opgelost voor je!!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1 " Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
|
#23
|
|||
|
|||
|
#24
|
|||
|
|||
op dit moment heb ik t-mobile aan de lijn en is ze mijn gegevens aan het noteren
Laatst gewijzigd door thijsvgelder; 17-07-08 om 21:06. |
#25
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoelang gaat het nog duren? Mij vertelden ze net (great minds think alike) dat ik morgen geactiveerd zou moeten zijn. Heb je nog wat dineros terug gekregen? Laatst gewijzigd door tripwire; 17-07-08 om 20:37. |
#26
|
|||
|
|||
of ik mijn contract nog een keer wou faxen, ik naar phone house. daar hebben ze nog een keer gebeld, nee meneer moet geduld hebben, we zijn er mee bezig.
ik door zeiken phone house nog een keer bellen, als u nu het contract nog een keer faxt ga ik er meteen mee aan de slag en kan hij binnen een uur zijn abo volledig gebruiken edit: phone house belde net, heeft een belletje terug gekregen van t-mobile en ze is nu bezig om mij te activeren. Laatst gewijzigd door thijsvgelder; 17-07-08 om 21:09. |
#27
|
|||
|
|||
|
#28
|
|||
|
|||
ik ben zojuis geactiveerd, nee ik had nog geen t-mobile abo
|
#29
|
||||
|
||||
hmm jammer dat ik in het buitenland zit over paar uur...
(op m'n iPhone aan het spelen voordat ik vlieg) Agja ik denk dat wanneer ik terug ben alles op orde is, als niet dan ga ik ook maar weer terug naar de phonehouse |
#30
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoelang het op dit moment duurt voor je geactiveerd wordt ?
Wacht zelf al van afgelopen donderdag. |
#31
|
|||
|
|||
M'n vriendin wachtte al vanaf 11 juli. Bij nabellen afgelopen zaterdag bleek dat ze bij T-mobile nooit een fax hadden ontvangen en of ze zelf nog even het contract wou faxen naar ze.
Dus ik zou even nabellen naar de winkel voor je activatienummer en dat naar T-mobile doorbellen. |
#32
|
|||
|
|||
Zit ook vanaf vrijdag 11 Juli te wachten. Diversen keren gebelt en zelfs 1 keer al mijn gegevens doorgegeven. Steeds wordt er gezegd dat ze het ook erg vervelend vinden en dat ik moet afwachten. Ben er een beetje klaar mee. Denk als het van de week nog niet geregeld is ik mijn contract laat ontbinden en er één uit België ga halen.
Kan gewoon nu niet meer bellen, wel gebeld worden. Om te bellen heb ik ergens een oud Nokia telefoonje op de kop moeten tikken met mijn oude sim erin, want natuurlijk had ik mijn oude iPhone al verkocht. Mag hopen dat ze mijn internetkosten crediteren, want iets vertel mij dat het ook een heel gevecht gaat worden.
__________________
iPhone 16Gb Wit Laatst gewijzigd door vlesierse; 21-07-08 om 18:41. |
#33
|
|||
|
|||
ik heb T-Mobile gebeld en alles is nu voor elkaar bedankt
|
#34
|
|||
|
|||
Vraag het me toch af hoe mensen het doen. Zelf wordt als ik bel van het kastje naar de muur gestuurd. Of ik nou vriendelijk ben of niet het maak niet uit.
|
#35
|
|||
|
|||
Ok, dan zal ik het verhaal tot nu toe weer eens bijwerken.....
Vrijdag 11 juli : Kon telefoon na wat registratie probleempjes ophalen rond 13.00u Vrijdag 11 juli : 17.00u, eindelijk blij omdat activatie bij iTunes eindelijk lukte. Dinsdag 15 juli : 19.30u bel ik met T-Mobile omdat ik eracter kom dat mn abo nog steeds niet compleet geactiveerd is. Alle gegevens van contract doorgenomen met mevrouw en ik zou binnen 48u geactiveerd worden. Dinsdag 15 juli : 19.45u kom ik erachter dat ik niet meer kan bellen en sms'en. Wel heb ik internet en kan ik gebeld worden en sms ontvangen. (blijkt bij activatieproces te horen, waarom vertelt ze dat niet even aan de lijn??) Vrijdag 18 juli : 10.10u Voicemail van betreffende dame dat ze mijn IMEI nr is vergeten na te vragen. Vrijdag 18 juli : 11.30u bel ik terug om gegevens door te geven, maar goed ook, bleek vorige dame een i500 abo ipv i150 abo genoteerd te hebben, wederom zou ik binnen 48u geactiveerd worden. Maandag 21 juli : 12.00u bel ik, want... 48u verstreken... Dame aan de lijn kon nadat ze met iemand van activatieafdeling had gesproken, vertellen dat ze me dezelfde dag óf UITERLIJK vandaag activeren. Dinsdag 22 juli : 18.15u bel ik wederom op. Ik weet dat ze om 20.00u sluiten dus wilde nog ff status update. Krijg een jongeman aan de lijn die mij kon vertellen dat er nog gegevens miste bij afdeling activatie. Dus ik vroeg wat ze precies misten. ÉÉN VOORLETTER!!! ÉÉN LETTER "J"!!!!! Ik heb redelijk wat geduld gehad met T-Mobile want kan me voorstellen dat ze het druk hebben. Maar ik vind het een ENORME schande dat ze me nu voor de derde keer 48u laten wachten voor ÉÉN LETTER "J"!!!! En dan moet ik mn contract morgen nog faxen ook ipv dat hij die ene letter kon noteren !!!!! En dan kan ook niet e-ven-tjes afdeling activatie mij terugbellen voor die ENE LETTER "J"???? Neeeeee, ga dan gelijk weer terug in de molen en beginnen weer van voor af aan !! Ik heb DIRECT een klacht bij hem ingediend, ben benieuwd wat daarmee gedaan wordt. Wat ik nog het meest lullige vind, is dat de organisatie zo dramatisch is en dat die (waarschijnlijk) studenten aan de lijn alle shit over zich heen krijgen !!! |
#36
|
|||
|
|||
ik heb afgelopen vrijdag gebeld naar T-Mobile en ik zou binnen 48 uur geactiveerd worden. Nu is het woensdag en nog steeds "geen service" op m'n iPhone. Nu is het zo dat ik op het moment in Parijs zit. Ik weet niet of dat hier invloed op heeft... misschien moet ik eerst op het Nederlandse netwerk zitten alvorens ik ook in het buitenland kan roamen? Weet iemand dat?
Alvast bedankt. |
#37
|
|||
|
|||
Kan me voorstellen dat je vanuit het buitenland ook niet kan bellen met een niet geactiveerd contract en ook niet gebeld worden omdat het normaal geld kost. Volgens mij zit je gewoon in hetzelfde schuitje als ons.
|
#38
|
|||
|
|||
Na wat zoek werkt ben ik gekomen op de consuwijzer via de Opta. Dit is een advies site over geschillen met dienstverlenende bedrijven en ook telecom providers. Ze zeggen hier dat je het beste een klachtenbrief kan sturen naar de provider en een ultimatum te zetten op wanneer het opgelost zou moeten zijn. Als tweede stap kan je de SGC (Geschillencommissie Telecommunicatie) en de zaak daar voor laten komen. De geschillencommissie doet bindende uitspraken op basis van wat is overeengekomen tussen de consument en de provider.
Denk dat de eerste stap wat meer druk op de ketel van T-Mobile moet zetten om het een keer op te lossen. Zoals het nu gaat kan het nog weken duren. |
#39
|
|||
|
|||
Ik wacht ook nog steeds op t-mobile om mijn juiste abo ingang te zetten. Ze hadden per 13 juli mijn oude abonnement weer in gang gezet voor 2 jaar in plaats van i150. Mijn oude abonnement was al sinds 30 mei van dit jaar verlopen. Toen ik voor de zekerheid hierover belde (woensdag 16 juli) werd mij verteld dat het niet klopte en binnen 48 uur is het opgelost. Afgelopen maandag nog een keer gebeld, aangezien het nog niet opgelost was. Degene aan de telefoon gaf aan dat hij niet kon zeggen wanneer het goed komt. Ze kregen een foutmelding als ze mijn abonnement probeerden om te zetten. De helpdesk medewerkers waren erg slecht geinformeerd en in het laatste geval kon hij me helemaal niet helpen omdat hij geen leidinggevende kon vinden.
Ik snap uiteraard wel dat ze het druk hebben, maar kom op, met 2,7 miljoen klanten moet zo'n bedrijf toch wel wat gewend zijn? |
#40
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf zojuist ook een mailtje gestuurd dat ik het niet vind kunnen dat ik telkens degene ben die moeite moet doen om mijn abo om te laten zetten. Dat het een paar dagen langer duurt omdat er een hoop mensen moeten activeren, okee prima... maar om nou weken te moeten wachten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
Contract nog steeds niet helemaal aktief? | mfkne | Odido (T-Mobile) | 10 | 09-10-08 18:16 |
iphone werkt nog steeds niet | wmaxim | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:28 |
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 | wmaxim | iPhone algemeen | 7 | 16-08-08 14:38 |
|
|