//

T-Mobile wantoestanden

T-Mobile wantoestanden discussie in Odido (T-Mobile) forum; Hallo allen, Op 12 juli 2008 heb ik een iPhone 16Gb zwart besteld bij de online store van T-Mobile. op 5 augustus werd deze iPhone geleverd door de firma AMP ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 12-08-08, 20:59
Paulie66 Paulie66 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Angry T-Mobile wantoestanden

Hallo allen,

Op 12 juli 2008 heb ik een iPhone 16Gb zwart besteld bij de online store van T-Mobile.

op 5 augustus werd deze iPhone geleverd door de firma AMP logistics. So far so good. Ik helemaal in m'n nopjes met m'n nieuwe speeltje maar bij het aanzetten van de iPhone, nadat ik de SIM-card had geplaatst had ik nog minder dan testbeeld; alleen dunne en dikke witte strepen.

T-Mobile gebeld en na veel vijven en zessen bleek m'n toestel dus kapot (had ik overigens in één seconde gezien zucht..).

Een mevrouw die een attitude over zich heen had alsof zij de uitvinder was van T-Mobile vertelde mij dat een reparatieprocedure net zo lang zou duren als een money-back procedure. Alles leuk en aardig maar ik vroeg haar of ik toen weer opnieuw moest bestellen. Dit was het geval antwoordde zij bevestigend. En kom ik dan bovenaan de wachtlijst? Neen zei ze, u moet eerst twee weken wachten en vervolgens kunt u opnieuw bestellen.

Dit was het stomste wat ze ooit kon zeggen. Zelfs haar collega's die ik ongeveer twintig keer aan de telefoon heb gehad beaamden dit nadat het kwaad was geschied.

Toen begon het gedonder. Ik moest het toestel + het contract en SIM-card opsturen naar Solid Vision in Rijswijk alwaar de melding naar T-Mobile moest worden verstuurd dat het toestel inderdaad kapot was.

Ik het hele handeltje aangetekend verzonden en de volgende dag was het in Rijwijk gearriveerd. De 6e augustus is dus die melding richting T-Mobile gegaan maar helaas, ik heb nog steeds geen iPhone en ook nog steeds geen 159,95 + de verzendkosten die ik heb gemaakt terug mogen ontvangen. Ik heb Soldid Vision gebeld om te vragen of de iPhone was aangekomen en dat was het geval. Men vroeg zich daar al af waarom ik deze procedure gevolgd had maar ja, ik werk niet bij T-Mobile en ik vertrouw op de deskundigheid van de medewerkers aldaar. Stom, stom, stom dus.

Kortom, geld al een tijdje weg en geen iPhone. Iedereen bij T-Mobile verexcuseert zich voor deze ontzettend slimme collega maar niemand fikst het om mij te voorzien van een nieuwe iPhone zonder te veel wachtijd, want "voorschrift is voorschrift".

Dit zijn toch wantoestanden !!!!

iemand ook iets dergelijks meegemaakt?

I'm lost.

Dat dit bedrijf nog kan bestaan
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 16:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 20:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.