T-Mobile wantoestanden discussie in Odido (T-Mobile) forum; Hallo allen, Op 12 juli 2008 heb ik een iPhone 16Gb zwart besteld bij de online store van T-Mobile. op 5 augustus werd deze iPhone geleverd door de firma AMP ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
T-Mobile wantoestanden
Hallo allen,
Op 12 juli 2008 heb ik een iPhone 16Gb zwart besteld bij de online store van T-Mobile. op 5 augustus werd deze iPhone geleverd door de firma AMP logistics. So far so good. Ik helemaal in m'n nopjes met m'n nieuwe speeltje maar bij het aanzetten van de iPhone, nadat ik de SIM-card had geplaatst had ik nog minder dan testbeeld; alleen dunne en dikke witte strepen. T-Mobile gebeld en na veel vijven en zessen bleek m'n toestel dus kapot (had ik overigens in één seconde gezien zucht..). Een mevrouw die een attitude over zich heen had alsof zij de uitvinder was van T-Mobile vertelde mij dat een reparatieprocedure net zo lang zou duren als een money-back procedure. Alles leuk en aardig maar ik vroeg haar of ik toen weer opnieuw moest bestellen. Dit was het geval antwoordde zij bevestigend. En kom ik dan bovenaan de wachtlijst? Neen zei ze, u moet eerst twee weken wachten en vervolgens kunt u opnieuw bestellen. Dit was het stomste wat ze ooit kon zeggen. Zelfs haar collega's die ik ongeveer twintig keer aan de telefoon heb gehad beaamden dit nadat het kwaad was geschied. Toen begon het gedonder. Ik moest het toestel + het contract en SIM-card opsturen naar Solid Vision in Rijswijk alwaar de melding naar T-Mobile moest worden verstuurd dat het toestel inderdaad kapot was. Ik het hele handeltje aangetekend verzonden en de volgende dag was het in Rijwijk gearriveerd. De 6e augustus is dus die melding richting T-Mobile gegaan maar helaas, ik heb nog steeds geen iPhone en ook nog steeds geen 159,95 + de verzendkosten die ik heb gemaakt terug mogen ontvangen. Ik heb Soldid Vision gebeld om te vragen of de iPhone was aangekomen en dat was het geval. Men vroeg zich daar al af waarom ik deze procedure gevolgd had maar ja, ik werk niet bij T-Mobile en ik vertrouw op de deskundigheid van de medewerkers aldaar. Stom, stom, stom dus. Kortom, geld al een tijdje weg en geen iPhone. Iedereen bij T-Mobile verexcuseert zich voor deze ontzettend slimme collega maar niemand fikst het om mij te voorzien van een nieuwe iPhone zonder te veel wachtijd, want "voorschrift is voorschrift". Dit zijn toch wantoestanden !!!! iemand ook iets dergelijks meegemaakt? I'm lost. Dat dit bedrijf nog kan bestaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 16:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 12:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 20:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 09:33 |
|
|