tekst is weer T-mob.... discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag ineens een aanbiedersupdate in Itunes. En de tekst in scherm is ineens weer T-Mob.... en niet meer volledig T-Mobile NL...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tekst is weer T-mob....
vandaag ineens een aanbiedersupdate in Itunes. En de tekst in scherm is ineens weer T-Mob.... en niet meer volledig T-Mobile NL
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, dat hebben we allemaal.
|
|
||||
|
||||
Ga eens zoeken op 'carrier logo's' op dit forum en je zal allemaal truukjes tegen komen om dit 'probleem' op te kunnen lossen. Een Jailbreak is wel een vereisde.
|
|||
|
|||
Jammer.. Misschien geeft update 2.1 de 'oude' instelling weer terug?
Een fix van 2.0.1 was juist dat de tekst normaal leesbaar was. Overigens heb ik nooit 'NL' erbij zien staan.. Alleen 'T-Mobile' |
|
||||
|
||||
Ja "T-Mo..." ziet er niet uit... :-(
|
|
|||
|
|||
bij mij staat er turkcell
|
|
|||
|
|||
Mij maakt het niet uit wat er staat. Als het maar niet geen service is. Het viel ineens op. Weet niet wat ze nog meer gedaan hebben. Maar op plek waar ik 2 dagen geleden nog bereik had is dat nu weg. Dus ik zie steeds meer geen service staan.
|
|
||||
|
||||
Komt die update mededeling vanzelf? Bij mij verschijnt er maar niks....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kreeg de update ook en heb nu ineens veel betere dataverbinding. Waar ik eerst niets had heb ik nu tenminste gprs.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
iPhone Dockstation DAGAANBIEDING 6 Februari bij Mob-Com | Elena112 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 04-02-10 11:17 |
Mob loggen | MrJericho | iPhone Apps | 0 | 13-08-09 22:12 |
instellingen T-mob en Casema voor email?? | rjl | iPhone algemeen | 4 | 28-05-08 18:46 |
|
|