instellingen T-mob en Casema voor email?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) met bovenstaande zoekopdracht krijg ik geen goede hits.... Is er iemand met deze instellingen waar de email goed werkt? Bij mij deed alles het de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instellingen T-mob en Casema voor email??
met bovenstaande zoekopdracht krijg ik geen goede hits....
Is er iemand met deze instellingen waar de email goed werkt? Bij mij deed alles het de laatste 4 maanden perfect en sinds 2 dagen krijg ik het niet meer aan de praat. Internet- edge - werkt goed, maar mail niet; zowel versturen als ontvangen. Graag wil ik met iemand mijn instellingen controleren. Wie helpt Bedankt vast, Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En werkt de fabrieksinstellingen terugzetten ook niet? Dit reset je mail instellingen ook, zodat je het daarna weer opnieuw kan invoeren en kijken of het dan wel weer lukt.
|
|||
|
|||
heb ik al gedaan PauluS
|
|
|||
|
|||
kun je de mail instellingen die je gebruikt posten?
|
|
|||
|
|||
Kan ik doen Fexion, maar het werk weer. Ik weet ook al wat het was....
Pop accountgegevens werden gecontroleerd. Dit duurde erg lang. 2 dagen heb ik niet het geduld gehad om daar ca 10 minuten op te wachten. Nu dus wel omdat ik toch in de wacht hing bij Tmobile. Opeens kwam er weer een mailtje op binnen Vraag mag "gesloten" worden. Gr. Rob |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen voor email van Ziggo? | richard504 | iPhone algemeen | 9 | 07-11-10 18:21 |
email instellingen | tagi | iPhone algemeen | 0 | 09-09-10 15:58 |
email instellingen | scubaman | iPhone algemeen | 0 | 29-04-10 15:34 |
Email Casema op Iphone met vodafone abonnement | arno191178 | Vodafone | 1 | 10-03-10 17:07 |
Casema email instellingen op Iphone | Troela78 | iPhone algemeen | 2 | 04-02-10 16:38 |
|
|