Casema email instellingen op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg geen email binnen van Casema op mijn iphone. Wie kan mij de juiste instellingen geven? Graag stap ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Casema email instellingen op Iphone
Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg geen email binnen van Casema op mijn iphone.
Wie kan mij de juiste instellingen geven? Graag stap voor stap vanaf het moment "Voeg account toe" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
evn syncen met itunes, bij mij werkte dat direct
kreeg vervolgens ook alle mails binnen maar goed |
|
|||
|
|||
Beste Schmeink,
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem gisteren met itunes laten synchroniseren en nu ontvang ik idd mijn email. Alleen: ik kan niks versturen?! Ik heb mijn abo bij Telfort en heb dus al gelezen dat ik mijn smtp moet instellen als smtp.telfortmail.nl maar ook dan werkt hij niet.... Wat doe ik verkeerd, moet ik nog iets anders instellen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email instellingen | tagi | iPhone algemeen | 0 | 09-09-10 15:58 |
email instellingen | wessel79 | iPhone algemeen | 5 | 08-05-10 15:56 |
email instellingen | scubaman | iPhone algemeen | 0 | 29-04-10 15:34 |
Email Casema op Iphone met vodafone abonnement | arno191178 | Vodafone | 1 | 10-03-10 17:07 |
instellingen T-mob en Casema voor email?? | rjl | iPhone algemeen | 4 | 28-05-08 18:46 |
|
|