At&t 3G op t-mobile netwerk hoe?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok ik ben dus in het bezit van een At&t 3G 16gb wit heb een yessim maar ik kan er totaal niet mee internetten ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
At&t 3G op t-mobile netwerk hoe??
Ok ik ben dus in het bezit van een At&t 3G 16gb wit
heb een yessim maar ik kan er totaal niet mee internetten ( buiten Wi-Fi dan ) heb bij me neergezet apn: internet gebruikersnaam:tmobile wachtwoord:tmobile Dit waren me instellingen bij gprs on the iphone maar ook bij 3G? mijn 3G staat in bossprefs aan en in het toestel zelf en gelijk nog maar een vraag hoe de hell kan ik me gps chip testen heb al diverse progs geprobeert maar heb nooit ontvangst |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij de meeste unlock kaarten moet je 'dataroaming' aanzetten in NL.
De GPS werkt als je naar Kaarten gaat en links onder klikt.
|
||||
|
||||
zojuist kreeg ik ook na 30 minuten ofzo
geen service meer ( en kwam niet meer terug ) vermoedelijk yessim weer naar de k*t ***** sims zijn het heb nu maar besloten op de software unlock te wachten of dat me oom deze maand nog met een belgie's toestel komt |
|
||||
|
||||
Dit gebeurt dus bij de meeste unlock kaarten. Praat uit eigen ervaring met twee verschillende unlock kaarten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[3.0] MMS & Tethering Proximus Netwerk, iPhone 3G | Undertaxxx | Proximus | 11 | 17-07-12 11:38 |
AT&T 4G netwerk | Il Quadrofoglio | iPhone algemeen | 4 | 12-05-11 17:47 |
Netwerk & Push Mail Problemen | snipebase | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-09-10 00:33 |
iPhone 3G: Problemen vodafone netwerk na jailbreak & unlock | MIDNR | Unlock | 6 | 06-10-09 18:46 |
|
|