//

Problemen vodafone netwerk na jailbreak & unlock

Problemen vodafone netwerk na jailbreak & unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb sinds een aantal dagen een 3G 16GB, ik heb deze van iemand overgekocht die hem bij zijn abo-verlenging kreeg. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-09, 19:00
MIDNR MIDNR is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard Problemen vodafone netwerk na jailbreak & unlock

Hallo iedereen,

Ik heb sinds een aantal dagen een 3G 16GB, ik heb deze van iemand overgekocht die hem bij zijn abo-verlenging kreeg.

Ik heb zelf een Vodafone sim dus ik moest de telefoon eerst jailbreaken en unlocken. Dit heb ik gedaan volgens de guides hier op de site.

Dit alles is goed verlopen en de iPhone werkt prima, behalve op één gebied: inkomende smsjes en oproepen. Smsjes ontvang ik soms uren nadat iemand deze naar mij heeft verstuurd, en als iemand mij belt krijgt diegene gelijk mijn voicemail terwijl ik volledig bereik heb. Uitgaande smsjes en oproepen is geen probleem.

Ik heb van alles al geprobeerd; opnieuw jailbreaken en unlocken, hard reset, netwerkinstellingen etc. etc. Ik heb vandaag ook Vodafone aan de lijn gehad, en zij hebben mijn simkaart instellingen vernieuwd.

Om het nog vreemder te maken, ik heb mijn sim ook in een andere tel. gestopt en daarmee heb ik totaal geen problemen. Het moet dus aan het toestel liggen zou je zeggen, maar bij het jailbreaken en unlocken heb ik alles juist gedaan.

Wie o Wie weet wat hier aan de hand is? Super bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-09, 23:35
pipo-1998 pipo-1998 is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 115
Standaard

even op help.benm.at doe dit op je op je iphone!! dan even bij mobileconfigs download dan volgt veder van zelf!!
__________________
iPhone 2G 8GB, 3G 16GB, 4 32GB, 4S 16GB. iMac 20", 24", 27".
  #3  
Oud 13-09-09, 20:17
MIDNR MIDNR is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Thanks! Denkt dat dit het euvel was.

..Toch heb ik vandaag nog een paar momentjes gehad dat ik even niet bereikbaar was, enkele min's erna kreeg ik dan een sms dat ik een gemiste oproep had. Maar dit kan ook zijn dat ik toevallig op een plek was met weinig bereik... Ik kijk 't nog wel ff een paar dagen aan
  #4  
Oud 06-10-09, 17:57
HultermansG HultermansG is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard Vodafone wel bellen niet gebeld worden

Hoi Ik heb het zelfde probleem.

Alleen wanneer ik iemand bel en deze persoon beld direct terug kan ik een oproep ontvangen verder niet. Geeft help.benm.at hiet uitkomst?
Heb een zakelijk vodafone sim en prive een iphone 3g wat ik wil combineren, maar niet lukt.

Groet Gerard
  #5  
Oud 06-10-09, 18:18
MIDNR MIDNR is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

help.benm.at helpt, maar toch heb ik nog af en toe last van dit probleem. Ik krijg ook heel vaak de melding 'Geen Netwerk' terwijl ik gewoon een paar streepjes bereik heb.
  #6  
Oud 06-10-09, 18:22
HultermansG HultermansG is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

O.k. ga ik hem denk toch proberen, ben wel vaak in buitenland weet niet of het daar goed werkt. Moet nog 6 maanden wachten voordat T-mobile hem kan unlocken zonder kosten kost nu nog 90 Euro.
  #7  
Oud 06-10-09, 18:46
sth313 sth313 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 47
Standaard

Ik had dit zelfde probleem. Ben gewoon van provider en nummer veranderd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen na unlock & jailbreak MCore Unlock 0 17-05-11 00:28
iPhone 3GS: 4.2.1 unlock&activatie maar geen netwerk service ceylanbey Unlock 3 17-03-11 20:40
iPhone 3GS: 06.15.00 unlock & activatie maar geen netwerk Robe187 Unlock 2 07-02-11 19:37
Netwerk & Push Mail Problemen snipebase Jailbreak apps en thema's 1 02-09-10 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.