//

Update 3.0 naar custom 3.1

Update 3.0 naar custom 3.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het hele forum doorgespit te hebben te hebben toch een paar vraagjes voor de zekerheid. Ik heb 2 Iphone's met de firmware 3.01,jailbreak etc. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-09, 14:55
jarrieknarrie jarrieknarrie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Update 3.0 naar custom 3.1

Na het hele forum doorgespit te hebben te hebben toch een paar vraagjes voor de zekerheid.

Ik heb 2 Iphone's met de firmware 3.01,jailbreak etc.

Nu wil ik mijn Iphone verkopen en wil ik een "schone" instalatie maken. Kan ik nu gewoon shift+herstel en dan de custom 3.1 instaleren en dan weer cydia etc erop zetten?

De andere iphone (van mijn vriendin) wil ik alleen update maken naar custom firmware. Het liefst laat ik dan alles erop staan. Moet ik hier dan eerst een reserve kopie van maken en na firmware update gewoon kopie erop zetten?

Als de custom firmware erop zit kan ik dan gewoon Itunes 9 gebruiken?

[/edit] Als je een Iphone koopt die al geupdate is naar 3.1 ,kan je dan wel elke T-mobile abonement gebruiken?

Zullen wel vragen bij zitten die al eerder gesteld zijn ,maar er zijn zoveel topics. Zie door de bomen het bos niet meer

Laatst gewijzigd door jarrieknarrie; 05-10-09 om 14:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-09, 16:34
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Wat bedoel je met een 'schone' installatie? Als je je iPhone wil jailbreaken kan je inderdaad updaten met een custom firmware 3.1. Cydia is dan al geïnstalleerd.

Als je wil dat alles op je iPhone blijft staan moet je inderdaad een reservekopie maken.
  #3  
Oud 05-10-09, 17:02
jarrieknarrie jarrieknarrie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Wat bedoel je met een 'schone' installatie? Als je je iPhone wil jailbreaken kan je inderdaad updaten met een custom firmware 3.1. Cydia is dan al geïnstalleerd.
Schone instalatie: Alles eraf inclusief telefoonnummers software etc.
  #4  
Oud 05-10-09, 17:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarrieknarrie Bekijk bericht
Schone instalatie: Alles eraf inclusief telefoonnummers software etc.
Achzo.. Gewoon custom firmware nemen, maar GEEN reservekopie reservekopie terugzetten. Je telefoonnummers worden normaal gezien wel gesynchroniseerd met Outlook dus die ben je niet kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Probleem update custom 4.2.1 ook baseband geupdate? WieerterMenke Unlock 17 06-04-11 09:44
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband randythesavage Jailbreak 13 28-01-11 14:36
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet bruut Jailbreak 2 01-11-10 09:27
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? Tom11 Jailbreak 1 26-06-10 08:06
iPhone: Custom firmware update naar 3.1.3 & T-mobile dekking Vomera Jailbreak 4 08-05-10 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.