Na update 3.0.1 nu sim error discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil me telefoon unlocken en jailbreaken met hulp van deze Howto Dus ik dacht eerst even firmware updaten naar 3.0.1 Nu krijg deze error ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update 3.0.1 nu sim error
Ik wil me telefoon unlocken en jailbreaken met hulp van deze Howto Dus ik dacht eerst even firmware updaten naar 3.0.1
Nu krijg deze error na het installeren van firmware 3.0.1 Ik heb dus geen goede sim anders was het unlocken ook niet nodig natuurlijk. Is er iets wat ik kan doen zonder die sim te hebben? En dat ik als nog kan unlocken en jailbreaken met bovenstaande howto BVD Alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maakt niet uit
Nu redsnow draaien en daarna ultransnow en alles doet het weer
|
|||
|
|||
Michel15 nog bedankt voor de tips het is gelukt Toppie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Help! zit vast op 2.1 update - error 13 | broodje | Unlock [archief] | 6 | 18-09-08 00:21 |
No Sim error. Wat te doen? | Robinstokkel | iPhone algemeen | 1 | 22-08-08 19:17 |
2.0.1 naar 2.0.2 Update Error 5 | Messiah | Archief | 1 | 21-08-08 23:32 |
Wat doe ik verkeerd? [Unlocked, Jailbroken, Invalid Sim Error] | Noxic | Unlock [archief] | 10 | 18-07-08 21:05 |
|
|