Abnormaal hoge snelheid: 26000 kb/s op 3G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik deed de speedtest op speedtest.nl met mijn iPhone 3G, en dit kwam er uit. Beetje hoog nietwaar ? PS. Nee, het plaatje is totaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Abnormaal hoge snelheid: 26000 kb/s op 3G
Ik deed de speedtest op speedtest.nl met mijn iPhone 3G, en dit kwam er uit.
Beetje hoog nietwaar ? PS. Nee, het plaatje is totaal niet bewerkt. Gescreenshot, en direct ge-upload. Ik ga zo even speedtest.net proberen, als die niet met flash is ondersteund in ieder geval. Edit: Helaas geen speedtest op de .net versie, maar ik heb hem nogmaals gedaan met speedtest.nl.. Dit gekregen: Laatst gewijzigd door Simian; 06-09-08 om 16:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga eens naar speed.t-mobile.nl en zet snelheid optimaliseren uit. test daarna maar nog een keer
|
|
|||
|
|||
En, gebruik eens Testmyiphone.com (ofzoiets). speedtest.nl is niet een hele goede site voor de iPhone!
Ik kreeg ook die snelheden.. |
|
|||
|
|||
Inderdaad. De speedmanager optimaliseerd de pagina waardoor de test totaal verkeerde uitslagen geeft. Zie het als een soort caching. Je meet je cache, niet je 3G snelheid.
|
|
|||
|
|||
Ik wilde ook even een kleine snelheidsmeting doen op speedtest.nl vandaag, ik schrok me lam! XD
|
|
|||
|
|||
testmyiphone.com is het woord.. Dit wordt niet beinvloed door speedmanager progjes..
|
|
|||
|
|||
Ik geloof niet helemaal dat deze screenshot niet bewerkt is, ik zie dat je batterij nog helemaal vol is....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had het zelf laatst ook. Na 4 weken had ik voor het eerst een keer 3G dekking, dus ik doe zo'n test. Ik zeg ook gewoon heel leuk tegen een gast die ik ken dat dat ding 3,5MB/s (== 400Mbps) gaat. En echt, ik denk er ook pas een halve dag later aan dat dat natuurlijk totale onzin is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoge internet rekening? | Mickeymii | Wi-Fi | 6 | 21-04-10 12:10 |
Hoge rekening KPN | j078 | KPN | 14 | 14-03-09 04:49 |
hoge telefoon rekening! | yuur | Odido (T-Mobile) | 8 | 17-01-09 03:02 |
hoge snelheid met mijn iphone | frank3g | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-10-08 01:03 |
hoge kosten gprs in 2.0 | tbeumer@ | iPhone algemeen | 3 | 24-07-08 23:34 |
|
|