hoge snelheid met mijn iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ondanks de vele slechte berichtgevingen over dekking, wil ik graag een positief bericht geven: met snelheidstesten op Testmyiphone.com - iPhone Speed Test haal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoge snelheid met mijn iphone
Beste lezers,
Ondanks de vele slechte berichtgevingen over dekking, wil ik graag een positief bericht geven: met snelheidstesten op Testmyiphone.com - iPhone Speed Test haal ik prachtige waarden van ver over de 3 m/bit Lokatie is Den Haag, rand Voorburg Leuke is dat deze snelheid via een dongel op de laptop prijzig is, en nu gewoon via mijn telefoonabonnement gehaald kan worden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
snelheid, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus: 3G snelheid met Iphone | PuijkeN | Overige providers België | 9 | 21-01-10 07:29 |
Wat is je hoogst gemeten internet snelheid met je 1ste Generatie/3G iPhone | Dolfijn | iPhone algemeen | 1 | 03-02-09 22:08 |
Abnormaal hoge snelheid: 26000 kb/s op 3G | Simian | Odido (T-Mobile) | 7 | 12-09-08 00:56 |
|
|