Inloggen bij My T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij tot op heden niet gelukt om in te loggen bij My T-mobile met mijn IPhone wie heeft hetzelfde ondervonden??? of weet een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen bij My T-Mobile
Het is mij tot op heden niet gelukt om in te loggen bij My T-mobile met mijn IPhone wie heeft hetzelfde ondervonden??? of weet een oplossing voor dit vage geval???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
bel anders even met 1202 dan kom je er achter!
|
|||
|
|||
ik ben al meer dan 3 jaar klant bij t-mobile heb ook al meer dan 3 jaar een account en via mijn Mac kan ik wel gewoon inloggen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als je via je mac wel in kan loggen dan weet ik het niet meer!Vaag! |
|
|||
|
|||
ik snap er ook niets meer naja dan maar op de ouderwetse manier kijken naar tegoedstatus
|
|
||||
|
||||
Is mij ook overkomen. De oplossing (voor mij althans): vul je inlognaam en wachtwoord in. Druk daarna op 'Gereed' en niet op 'Ga'. Vervolgens klik je op de site op 'Log in' en dan werkt het wel.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Inloggen via Safari op iPhone 4 lukt niet bij diverse sites. | Fala | iPhone algemeen | 1 | 03-02-11 12:27 |
kan niet inloggen bij Itunes Store | lunasol | iPhone Apps | 2 | 20-01-11 18:33 |
Orange werd T-mobile, kan nu niet inloggen. Help? | Cdrazar | Odido (T-Mobile) | 3 | 12-01-09 13:54 |
[Hotspots] Devicescape Easy Wi-Fi: Makkelijk inloggen op T-Mobile en KPN Hotspots | Ironis | iPhone Apps | 12 | 29-11-08 18:30 |
|
|