//

Factuurvraag

Factuurvraag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond iedereen, ik heb een vraagje over mijn factuur.. 19-09-2008 werd er €58,20 van mijn rekening afgestort voor de 30 euro maandelijkse kosten, 26 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-08, 00:14
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard Factuurvraag

Goedenavond iedereen,

ik heb een vraagje over mijn factuur.. 19-09-2008 werd er €58,20 van mijn rekening afgestort voor de 30 euro maandelijkse kosten, 26 euro aansluitkosten, en nog wat extra kosten.. ik ben nieuw met Abbo's, dus neem me niet kwalijk als dit een domme vraag is ofzo hoor, maar ik heb dus bij Openstaand bedrag: €0,00 staan, hij is betaald dus, maar wanneer krijg ik dan die nieuwe 150 belminuten en SMS'jes?

Alvast bedankt!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.

Laatst gewijzigd door Jakiie; 25-09-08 om 00:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-08, 00:54
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Op dit moment. Zodra je factuur is afgeschreven gaan de nieuwe minuten in. Kun je ook zien in my T-Mobile. Daar zie je je nieuwe tegoed. Let wel op: Ze updaten dat my-T-Mobile eens per 24 uur. Er zit dus een vertraging in.
  #3  
Oud 25-09-08, 19:25
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le0 Bekijk bericht
Let wel op: Ze updaten dat my-T-Mobile eens per 24 uur. Er zit dus een vertraging in.
Ik heb gemerkt dat binnen enkele minuten al de status is bijgewerkt. Soms duurt het wat langer, maar over het algemeen gaat het vrij vlot!
  #4  
Oud 25-09-08, 20:58
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Nou dan ga ik morgen maar even de T-Mobile Klantenservice bellen.. pff..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.