Bestellen online vraagje discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey! Ik weet niet of ik deze post in het juiste onderwerp plaats. Maar ik heb 1 vraagje, als ik de iphone 3G 16GB wit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestellen online vraagje
Heey!
Ik weet niet of ik deze post in het juiste onderwerp plaats. Maar ik heb 1 vraagje, als ik de iphone 3G 16GB wit bestel via t-mobile.nl, krijg ik hem dan morge meteen binnen of rade jullie het aan om het beter in de winkel te kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Je beter naar de winkel kunnen gaan als jullie net zoals hier koopavond hebben. Dan had je de Iphone nu in je handen gehad. Groet, Rien |
|
|||
|
|||
Het is hier alleen vrijdags koopavond. Maar hier mag trouwens een slotje op omdat ik bestel hem toch niet via itnernet, sorry.
Ik koop hem zaterdag |
|
|||
|
|||
Heel veel plezier ermee is een prachtig toestel en ik hoop dat die aan je verwachting voldoet
Groet, Rien |
|
|||
|
|||
dankjewel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad online bestellen | arthur93 | iPad algemeen | 8 | 24-03-11 16:45 |
Online Gratis Pizza Bestellen! | EN-IS | Chat en geruchten | 10 | 27-10-09 22:04 |
Iphone 3Gs online bestellen | Woutair | Orange | 4 | 23-10-09 19:56 |
Online bestellen gebruiksaanwijzing | dungeon | iPhone algemeen | 0 | 12-08-09 18:06 |
Online bestellen met buitenlands paspoort | arrizaba | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-07-08 17:26 |
|
|