Belstatus Gadget discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Sinds de nummerportering wordt de belstatus niet meer geupdate. Na bovenstaande reacties te hebben gelezen ook maar even met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Sinds de nummerportering wordt de belstatus niet meer geupdate. Na bovenstaande reacties te hebben gelezen ook maar even met de klantenservice gebeld. Die verwezen me door naar de iTunes store.
Daar blijkt inderdaad een iets ander type gadget te koop te zijn. Hier wordt echter ook gelijk aangegeven dat als het standaard gadget het niet doet, dit programma ook niet werkt. Ook is het volgens mij dan niet mogelijk om de belstatus op iGoogle te zien, wat ik ook wel erg handig vindt. Dus maar weer de klantenservice gebeld, in de hoop dat ik iemand aan de lijn zou krijgen die het probleem wel begrijpt. Gelukkig kreeg ik iemand anders, die iig het probleem snapte. Nu gaat ie het uitzoeken en belt morgen terug, ik ben benieuwd... Harco |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
inmiddels is het bij mij opgelost... de helpdesk weet echt totaal van niets en stuurt mailtjes van " wij zoeken het uit ". echter de techneuten in het menu 2x voor (4) kiezen weten het wel... bijzonder.
hier het bericht van t-mobiles eigen weblog (die ze dus zelf niet lezen) Door dereckbreuning 2 oktober 2008 14:10 Voor iedereen, maar Noik in het bijzonder: ondertussen zijn mijn problemen verholpen. Als je nummer geporteerd is kan het zijn dat je account dat je hebt aangemaakt op je tijdelijke mobiele nummer niet goed contact maakt met de belstatus applicatie. Je kan naar T-Mobile bellen en dan doorverbinden via het menu met de data afdeling (4 en dan nog eens 4). Zij kunnen je account van T-Mobile.nl verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Zodra het nieuwe account aangemaakt is en je de belstatus app weer activeert (of eerst deactiveren indien nog actief) moet het weer werken. Zo is het voor mij in iedergeval opgelost. Succes! |
|
|||
|
|||
OPLOSSING PROBLEEM BELSTATUS GADGET T-MOBILE:
Als de gadget niet werkt, bel dan met T-Mobile om je account te verwijderen. Je kunt het beste vragen naar een medewerker van het DATA TEAM. Na maximaal 1,5 uur is dit gebeurd en vervolgens maak je een nieuw account aan. Dit kan met dezelfde gegevens als je gewend was. Vervolgens zal de gadget wel werken! Eventueel even deactiveren via de website en weer activeren. Door middel van bovengenoemde oplossing zal ook de applicatie (betaalde versie in appstore) van de belstatus werken. Bij mij heeft de applicatie ook 3 maanden niet gewerkt, maar na vandaag met T-Mobile te hebben gebeld werkt hij perfect! Het ging in dit geval om een contractverlenging en niet om nummerbehoud (portering) Succes allemaal. Gr. Paul Laatst gewijzigd door 893; 25-10-08 om 01:10. |
|
|||
|
|||
Oplossing probleem belstatus gadget t-mobile
OPLOSSING PROBLEEM BELSTATUS GADGET T-MOBILE:
Als de gadget niet werkt, bel dan met T-Mobile om je account te verwijderen. Je kunt het beste vragen naar een medewerker van het DATA TEAM. Na maximaal 1,5 uur is dit gebeurd en vervolgens maak je een nieuw account aan. Dit kan met dezelfde gegevens als je gewend was. Vervolgens zal de gadget wel werken! Eventueel even deactiveren via de website en weer activeren. Door middel van bovengenoemde oplossing zal ook de applicatie (betaalde versie in appstore) van de belstatus werken. Bij mij heeft de applicatie ook 3 maanden niet gewerkt, maar na vandaag met T-Mobile te hebben gebeld werkt hij perfect! Het ging in dit geval om een contractverlenging en niet om nummerbehoud (portering) Succes allemaal. Gr. Paul Laatst gewijzigd door 893; 25-10-08 om 01:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan bevestigen dat bovengenoemde oplossingen werken, het datateam (althans, de medewerker die ik sprak) van T-Mobile kent het probleem en werken gemakkelijk mee aan het oplossen, was bij mij in een kwartier gefixt.
Laatst gewijzigd door Predd; 26-10-08 om 18:48. |
|
|||
|
|||
Bij mij is het inderdaad ook gelukt. Het is wel het snelst om aan de medewerker te vragen om een nieuwe account aan te maken. Deze wordt binnen enkele minuten per SMS gestuurd.
Eerst vanmiddag namelijk geprobeerd om de oude account te laten verwijderen, maar die was na 7 uur nog steeds gewoon actief, terwijl hij gelijk verwijderd zou worden. Duurt effe, maar dan werkt alles weer...... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus gadget | djtcc | Odido (T-Mobile) | 8 | 23-08-10 20:37 |
Weather gadget | sannetjeislief | Archief | 1 | 11-01-10 21:02 |
|
|