T-mobile houdt zich niet aan de TROS-Radar afspraken! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van de Tros-radar uitzending over de iPhone 3G, contact met T-mobile opgenomen over de slechte dekking. Na veel geharrewar over of het nu, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
||||
|
||||
T-mobile houdt zich niet aan de TROS-Radar afspraken!
Naar aanleiding van de Tros-radar uitzending over de iPhone 3G, contact met T-mobile opgenomen over de slechte dekking.
Na veel geharrewar over of het nu, of ontbinden, of korting is, of en, en. Uiteindelijk kwam ik tot een oplossing met de uiterst vriendelijke helpdesk medewerker. Drie maanden 50% korting, met het recht tot ontbinden als de problemen aanhouden. Na het nog een tijdje aangezien te hebben, besloot ik vandaag het contract te onbinden. Dus T-mobile gebeld, en wat schetst mijn verbazing: Ik kan pas opzeggen na de 3 maanden korting, dit terwijl notabene een T-mobile topman tijdens de Radar uitzending melde dat ontbinden altijd mogelijk blijft! Als ik het niet met de gang van zaken eens was, moest ik maar een bezwaar schrijven, zijn ze daar nu helemaal van de @#$%^$^&(W$%^ gerukt! Van de gedane beloftes in de Radar uitzending was de medewerker niet onder de indruk, er was met mij afgesproken: 3 maanden korting met daarna het recht op ontbinden, uit coulance Nota Bene. Niets Coulance T-mobile, ontbinden en wel NU! Dat had ik ook afgesproken, als de problemen bleven, kon ik ontbinden. Het is maar goed dat ik niet direct een artikel op de Frontpage kan zetten ......... Goed bezig T-mobile! dacht dat de service-verlening beter was geworden, tegen beter weten in dus. Ze zien me daar nooit en te nimmer meer terug, werkelijk, de arrogantie van die club, niet te filmen.
__________________
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid. http://www.postbus31.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Voordeel van T-mobile helpdesk is, dat je na 5 minuten wachten, weer terug bellen een heel ander antwoord krijgt.
Net zo lang proberen tot je het gewenste resultaat hebt
__________________
Heb ik ook allemaal. |
#3
|
|||
|
|||
|
#4
|
|||
|
|||
Ook dat emailadres: Staat bij hun winkels op het intranet. Mijn reparatie was niet uitgevoerd, en ik moest maar mijn klacht mailen naar dat emailadres. Ik vertelde de medewerker dat het emailadres na een week uit de lucht was gehaald. Zij proberen, direct een mailtje terug dat het tijdelijk was..
Jammer.. Moet nu weer 30 minuten in de wachtrij wachten tot ik een medewerker aan de lijn krijg en hopen dat mijn klacht binnen een maand wordt behandeld. Sinde de samenvoeging met Orange ben ik een stuk minder tevreden. Nooit problemen gehad overigens.. Erg raar de laatste tijd! |
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze komen je tegoed en hebben die 3 maanden de tijd om te werken aan het probleem. Als het daarna nog niet goed is; dan ontbinden. Ik vind dit een prima deal! Ik snap heel goed dat wanneer je dekkingsproblemen hebt dat dat reuze vervelend is. Ik zou gewoon even afwachten. |
#6
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
#7
|
|||
|
|||
Heb je die afspraken ook ergens schriftelijk (op papier of in een mail)?
Buiten dat is wat je nu vertelt wat je aan afspraak hebt gemaakt op 2 manieren te interpreteren: jouw versie (altijd ontbinden) of de T-Mobile versie (na 3 maanden). Als dat niet goed is vastgelegd heb je jezelf min of meer in de voet geschoten. |
#8
|
|||
|
|||
|
#9
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is b.t.w. een gecombineerd T-mobile / iPhone probleem. Een collega met een TytnII heeft, welliswaar in mindere mate, ook dekkingsproblemen op T-mobile. |
#10
|
||||
|
||||
vandaag teruggebeld door een uiterst correcte medewerker van T-mobile, afdeling geschreven klachten.
Geschreven klachten? ja idd, mijn klacht stond nl op de Frontpage bij PI en op mijn Blog geschreven " Ik begrijp dat U wilt ontbinden? - Ja, dat klopt inderdaad. " Ik heb uw klacht even doorgenomen, en dat lijkt me een duidelijke zaak" - (ongeloof) Ja? " Ja, duidelijk, ja. Ik zal de procedure in gang zetten. - Oh? " Natuurlijk meneer, U heeft het volste recht om te ontbinden. - Ah, eindelijk iemmand die dat snapt. En daar hebben we het grote verschil tussen de klantenservice, en de klachtenafdeling te pakken. Als je schriftelijk een onderbouwde klacht indient wordt daar wel serieus naar gekeken, en er wordt netjes contact opgenomen om e.e.a. te bespreken, zonder dat je met een kluitje het riet wordt ingestuurd of onprofessioneel te woord wordt gestaan. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik het zeer prettig vind dat er nu serieus werk van wordt gemaakt, maar dat ik ook nogal geschrokken ben van de muur waar je als klant tegenop loopt als je gewoon met de klantenservice belt. Het is duidelijk, de klantenservice is er voor de kleine probleempjes, heb je echt een gegronde klacht, klim dan in de pen. Even afschriften van het contract en de aankoopnota van de iPhone 16GB meesturen, en alle onkosten worden vergoed. Daarmee is mijn T-mobile + iPhone avontuur definitief ten einde. |
#11
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zelfs alweer een nieuwe factuur gekregen. Op het moment dat ik dit schreef hoor ik Chris Ria op de radio met "fool if you think its over". |
#12
|
||||
|
||||
Schijnt zes weken te duren. Je kunt natuurlijk altijd je bank opdracht geven te storneren.
|
#13
|
|||
|
|||
Hoe gaan ze om met ontbinding van je contract en het al dan niet behouden van je iPhone? Ik heb gevraagd of ik mijn contract op kan zeggen en de iPhone terug kan sturen. Er werd aangegeven dat dit niet kan. Dit had ik binnen 8 dagen na ontvangst van de iPhone moeten doen. Ze zijn nu al vijf weken bezig met het activeren van mijn contract en het is ze nog steeds niet gelukt. Daarom wil ik mijn abonnement eigenlijk op zeggen en ik ben bereid om de iPhone terug te sturen. Ik heb toch nog een oude.
|
#14
|
||||
|
||||
Schriftelijk een klacht indienen. En daarbij aangeven dat je wilt ontbinden als het probleem niet binnen een x aantal dagen is opgelost.
|
#15
|
|||
|
|||
Een maand na Tros-Radar
Gisteren heeft de klantenservice van T-Mobile mij proberen te bellen tijdens werkuren. Dit is haar natuurlijk niet gelukt omdat ik op mijn werk gewoon geen service heb. Op weg naar huis 's avonds (=buiten) kwam een sms binnen, met het verzoek om terug te bellen. Dat heb ik vandaag gedaan. Het bleek dat zij mij wou spreken naar aanleiding van de email die ik had verstuurd meteen na de uitzending van Tros-radar. Ze erkende dat ik in mijn woonplaats een slechte 3G dekking had, en ze wilde het geschil graag oplossen. Haar oplossing bestond uit het opstarten van een retour procedure. Hierbij zou ik ook mijn iPhone moeten retourneren. Ik heb haar verteld dat dit voor mij geen oplossing was. Ik ben tevreden over de iPhone, maar niet over de dienstverlening van T-Mobile. Ik vind dat je het één niet aan het andere mag koppelen. Verder heb ik haar verteld dat ik nu niet meer met haar over een oplossing kon spreken, omdat ik de zaak reeds uit handen had gegeven aan mijn rechtsbijstand verzekering. Waarna het gesprek werd beëindigd. |
#16
|
||||
|
||||
Postbus31,
Zou je misschien je brief hier kunnen posten? Ik ben namenlijk ook bezig met zo'n retour procedure, met helaas weinig resultaat tot nu toe. Ik denk dat jouwn oplossing voor mij ook zou moeten werken. Ik heb thuis namenlijk weinig tot geen bereik, hiermee bedoel ik GPRS, 3G ontvang ik niet in mijn woon omgeving. Dit geldt ook voor mijn werk. Ik heb dus contact gehad met T-Mobile. Maar dan moet je weer 2 weken wachten tot dat je terug wordt gebeld. Dan weer 2 weken wachten of de situatie misschien veranderd. Hier heb ik absoluut geen zin in. Robert
__________________
Bor3d @ Stage |
#17
|
|||
|
|||
Net als bij Postbus31 is ook mijn contract is zonder enig probleem ontbonden, omdat ze bij de afdeling dekking van T-mobile inzagen dat ik geen goede dekking heb. Heb altijd goede ervaringen met klantenservice gehad. Wil je een stap "hogerop" moet je inderdaad bij de klachtenafdeling terecht. Voor elk probleem is er een andere afdeling waar ze weten waarover ze het hebben. Heb ook al geld terug.
|
#18
|
||||
|
||||
Citaat:
Ahum, had niet echt een brief, maar een Frontpage publicatie bij PocketInfo toen zijn ze ineens wakker geworden Mijn T-mobile en iPhone avontuur ten einde, behalve volgens T-mobile | Pocketinfo.nl » Blog Maar gewoon een nette brief schrijven, met daarin je ontvangst-klachten, verwijzen naar de Tros-radar uitzending en de daarin gedane beloftes, en de vraag dit op te lossen zou voldoende moeten zijn. |
#19
|
||||
|
||||
Ohw oke, dan probeer ik dat.. Even snel zo'n briefje in elkaar flansen
Wel goed om te horen dat het inderdaad mogelijk is en niet zo'n belofte van T-Mobile die ze niet nakomen |
#20
|
|||
|
|||
Citaat:
Foutje bedankt ! Ik krijg moordneigingen, ik zou 159 euro en 3 maanden terugkrijgen ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile houdt de prijs kunstmatig hoog? | FiXeR | Odido (T-Mobile) | 8 | 17-11-08 21:54 |
|
|