Abbo hulp gezocht! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een Iphone (duh) maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik zou moeten nemen. ik neem waarschijnlijk de 3g 8gig, en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abbo hulp gezocht!
Ik wil een Iphone (duh) maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik zou moeten nemen. ik neem waarschijnlijk de 3g 8gig, en ik zou aan 150 belminuten/smsjes genoeg hebben.
Een handig overzichtje van de abonnementen zou handig zijn, of hulp van iemand die hetzelfde probleem had. ik neem aan dat niet iedereen meteen wist wat het voordeligst en het beste is. trouwens, ik dacht dat T-mobile de enige is die Iphone abbo's verkoopt/mag verkopen in Nederland? iPhone - Tarieven iPhone - Tarieven En dan nog een klein vraagje om mee af te sluiten: is 8 gig genoeg? ik dacht: 2 gig apps, en 4 gig muziek is genoeg , plus de updates en wat plaatjes ofzo. Alvast Bedankt, Demetrius |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile is idd de enigste die ze officieel verkoopt. En of je aan 8 gig genoeg hebt hangt van jezelf af, als je inderdaad zo'n 4gig aan muziek erop wilt hebben, heb je genoeg, als je ook films e.d. wil heb je daar wss niet genoeg aan... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gezocht | pat39 | iPad algemeen | 10 | 29-08-10 21:52 |
Hulp gezocht | studentHz | Unlock [archief] | 9 | 15-05-09 01:34 |
Hulp gezocht! | Frog | Archief | 1 | 01-04-09 21:00 |
Hulp gezocht! | Dreissen | Archief | 1 | 06-03-09 00:39 |
T-Mobile abbo advies hulp! | Valentynh | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-02-09 19:47 |
|
|