Acceptatie T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) 11 Juli (release) bestelde ik via 't internet de iPhone. Kreeg een mail ter bevestiging, en een aantal minuten later een mailtje dat ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Acceptatie T-Mobile
11 Juli (release) bestelde ik via 't internet de iPhone. Kreeg een mail ter bevestiging, en een aantal minuten later een mailtje dat ik niet was geaccepteerd. Vreemd, ben immers al jaren klant. Ging overigens om een nieuwe abo.
Anyway, 3 weken later had ik mijn iPhone. Papieren netjes in orde en maandelijks wordt het maandbedrag netjes afgeschreven. Ik sta ook netjes in de systemen en kan gewoon overal gebruik van maken (ook my T-Mobile). Mijn vraag: Zijn er meer mensen die dit gehad hebben? Weet nog dat de site plat ging samen met het TAS-systeem in de winkels (wie weet het inmiddels niet). Zou mij in eerste instantie niet-acceptatie daar mee te maken kunnen hebben? Omdat de boel gecrashed was? Waarom wil ik dit weten? Ik wil geen gezeik hebben wanneer ik mijn andere abo (en m'n iPhone abo) verleng. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Mijn eerste poging een iPhone te halen was ook mislukt omdat ik niet werd geaccepteerd door T-Mobile. Mijn verhaal:
Het was een paar dagen na 11 juli. Ik liep voor een Phonehouse binnen en vroeg voor de grap aan die medewerker of ie nog iPhones had liggen. Puur voor de grap, want ik was ervan overtuigd dat ie absoluut nergens meer leverbaar was. Die gozer zei 'nee man sorry ik heb alleen nog de 8GB'. Ik lachen, ik dacht serieus dat ie een geintje maakte. Ik heb toen nog even met hem staan babbelen over de iPhone totdat ie wéér zei 'tja sorry ik heb alleen de 8Gb'. Toen dacht ik 'huh, meent ie het echt ofzo?!' Dus ik vroeg hem of ie het meende en jahoor; hij had een paar dagen na 11 juli gewoon nog een 8GB op voorraad liggen. Direct mee te nemen. Dacht ik...... Ik mijn pinpas erbij, id kaart, gegevens doorgegeven, etc. etc. Hij alles invoeren, ik helemaal blij. Een paar schermen verder in zijn orderproces komt er in beeld zoiets als: T-mobile heeft besloten deze persoon niet te accepteren als afnemer van dit abonnement. Laat de persoon een brief sturen naar Kredietwaardigheid om de exacte reden te achterhalen. Dit kan niet telefonisch, enkel schriftelijk. Jezus wat was ik daar ziek van. Een brief schrijven?! Voordat ik daar antwoord op had kon nog weken zoniet maanden duren! Wat bleek nou: Ik had 2 weken daarvoor nog een mobiel abonnement bij T-Mobile afgesloten voor de Samsung Touchwiz. Dat bleek de grootste fout van mijn leven (*** toestel). Het toestel was ik zo weer kwijt, maar van dat abonnement kom je natuurlijk niet af. En je mag dus pas een nieuw abonnement afsluiten wanneer je 2 rekeningen voldaan hebt. Wat een ellende dat zou dus nog 2 maanden duren! Maar na wat belletjes bleek dat je ook een voorschot kon storten van 115 euro, dan hoefde je niet 2 maanden te wachten en kon je wel direct een abonnement nemen. Dat heb ik toen gedaan, maar toen waren de iPhones natuurlijk helemáál niet meer op voorraad. Dus toen heb ik alsnog 2 of 3 weken moeten wachten op mijn iPhone, maarja... Eind goed, al goed. Dus uhhhh om een iets andere reden dan wel, maar ik was dus ook niet geaccepteerd in eerste instantie. |
#3
|
|||
|
|||
Ja, alleen mijn 2e abo loopt al 6 jaar.
|
#4
|
|||
|
|||
Ik ging bij de Apple winkel een iPhone kopen, kreeg de verkoper op de T-mobile site de melding dat ik "op dit moment helaas niet geaccepteerd kon worden". De verkoper vertelde mij dat dat waarschijnlijk met een BKR registratie te maken heeft. Ik heb echter nog nooit een deurwaarder aan de deur gehad ofzo. Ik dus een poging gedaan om mijn BKR gegevens op te vragen. Dit kon volgens de folder bij elke willekeurige bank, maar zoek maar eens een bank die nog contant geld aanneemt! Uiteindelijk gelukt (moet het nog binnenkrijgen, ben eigenlijk wel benieuwd wat daar op zou kunnen staan). Ik wilde echter ook nog naar T-mobile schrijven, omdat ik me ineens bedacht dat het zou kunnen zijn dat ze gezien hebben dat ik net van Orange naar T-mobile ben overgegaan (5 euro sim only genomen, omdat ik totaal geen korting kreeg bij overstappen naar iPhone en anders mijn beltegoed kwijt zou zijn). Vul dus zelf op de T-mobile site het bestelformulier weer in, maar kreeg nu geen melding :S Meteen een mailtje van de orderbevestiging, tegelijkertijd een acceptatiemailtje en 2 uur later een telefoontje om een afleverafspraak te maken. Ik snap er niets van, maar ben er wel blij mee, woensdag komt mijn iPhone
Tip dus voor mensen die in de winkel een melding krijgen: probeer het zelf nog eens op de site! |
#5
|
|||
|
|||
ik kreeg ook hetzelfde email, na 6 weken gewoon mijn iphone gekregen tmobile nl heeft echt een blunder gemaakt van iphone ,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
Acceptatie mail T-mobile? | Fullana | Odido (T-Mobile) | 4 | 26-06-09 21:42 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|