Acceptatie mail T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Na lang wikken en wegen heb ik dan tóch eindelijk een iPhone 3gs aangevraagd. Dit heb ik pas van de week gedaan. De eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Acceptatie mail T-mobile?
Hello,
Na lang wikken en wegen heb ik dan tóch eindelijk een iPhone 3gs aangevraagd. Dit heb ik pas van de week gedaan. De eerste keer kreeg ik gelijk een bevestiging én een mail van acceptatie incl. order nmr in mijn mailbox. Aangezien ik de laatste 3 cijfers van mijn huidige telefoon nmr verkeerd had ingevuld (ik wil nummerbehoud) moest mijn order geannuleerd worden. Dit kon pas na 3 dagen, ik heb gekozen om het maar zo te laten en zodra ik de iPhone zou ontvangen een formulier met nummerbehoud zou sturen. Nu keek ik gister voor de grap op de site van T-mobile en die dat mijn order geannuleerd is. Ik heb toen opnieuw (telefonisch) een iPhone abo afgesloten, daarvan heb ik de bevestiging al in mijn mail box maar de acceptatie mail nog niet . Ik heb met T-mobile gebeld en die vertellen mij dat het wél in hun systeem staat maar ik de mail nog moet ontvangen. Het lijkt mij dat ik deze mail toch meteen moet krijgen aangezien ik het bij de eerste keer ook kreeg?. Je snap hem misschien al, ik zie het al helemaal voor mij dat het straks als nog verkeerd zou gaan. Jullie hier ervaringen mee? Als dit topic overbodig is mag hij gesloten worden. Greetz, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mss deze keer je mail adres verkeerd ingevuld??
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij niet hé, als de bevestiging wel aan komt maar de acceptatie mail niet
Maar heb nét eindelijk iemand van T-mobile gesproken die het een beetje snapte, de acceptatie mail krijg ik niet meer. Heb inmiddels wel een order nummer gekregen . Mij betreft mag het topic gesloten worden. |
|
|||
|
|||
Wij wachten al een week op de acceptatie mail. Vorige week vrijdag 9:30 besteld en wel de bevestiging gehad maar verders niet..... echt heel slecht dat het zo lang moet duren
|
|
|||
|
|||
volgens mij kun je beter niet reserveren en gewoon naar een shop lopen en kijken of ze nog iets hebben ligge.. gaat sneller dan met hun ***** online bestellen systeem wat 10.000 bugs heeft:S echt niet normaal dit...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail van T-Mobile | dictator | Odido (T-Mobile) | 3 | 20-07-10 20:49 |
Acceptatie T-Mobile | Le0 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-09-08 18:58 |
e-mail met @home en t-mobile | teunis | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-11-07 23:15 |
|
|