Mail van T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg zojuist een bevestigingsmail van de koerrier van T-Mobile dat ze vanaf donderdag mijn bestelling kunnen leveren en dat ik dan 389euro moest betalen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail van T-Mobile
Ik krijg zojuist een bevestigingsmail van de koerrier van T-Mobile dat ze vanaf donderdag mijn bestelling kunnen leveren en dat ik dan 389euro moest betalen. Maar wtf komen ze dan bezorgen? De Iphone was pas over 8-10 weken beschikbaar?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goed lezen hé
|
|||
|
|||
ja net dus gebeld willen ze een 3gs gaan leveren, grapjassen
|
|
|||
|
|||
weer 10 mins iemand aan de lijn gehad, morgen wordt ik teruggebeld kan die oude order worden geannuleerd. In principe kan je dan niet meer bestellen maar met toestemming van haar supervisor kom ik adn op de plek waar ik vanmiddag zou horen te staan ;|.
Gelijk maar even alle gegevens genoteerd, want die mutsen vertrouw ik daar niet! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS vervangen en krijg een mail van T-Mobile... | Goudvis12 | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-08-10 22:59 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
Acceptatie mail T-mobile? | Fullana | Odido (T-Mobile) | 4 | 26-06-09 21:42 |
e-mail met @home en t-mobile | teunis | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-11-07 23:15 |
|
|