vraagjes voordat ik een nieuwe iphone ga kopen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik ben van plan om morgen een iphone 3g 16gb te halen, maar mijn huidige orange abbo is nog niet afgelopen, daarom heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraagjes voordat ik een nieuwe iphone ga kopen
hallo allemaal,
ik ben van plan om morgen een iphone 3g 16gb te halen, maar mijn huidige orange abbo is nog niet afgelopen, daarom heb ik een paar vragen: 1. is het al mogelijk om mn orange sim in de iphone te gebruiken. zo ja, 2. is t mogelijk om alle verbindingsmogelijkheden met internet uit te zetten, zodat ik geen extra kosten krijg op mn orange rekening? 3. moet ik alleen de toestelprijs of ook de aansluitkosten voldoen in de winkel? alvast bedankt, maikel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vraag 1: ja dat kan met een unlock sim
vraag 2: ja dat kan je doen ergens in de instelllingen. daar kan je het schakkelaartje 3g uit zetten of je kan het met bossprefs doen |
|
|||
|
|||
ja maar ik bedoel gewoon mijn sim rechtstreeks over plaatsen, dus zonder unlock sim en dergelijke? wel bedankt voor je snelle reactie
|
|
||||
|
||||
Als je gewoon een simlockvrije iPhone 3G koopt, in bijv. België, dan kan je gewoon je Orange sim gebruiken.
Internet verbindingen zoals: 3G, GPRS, Wi-Fi kun je alemaal uitzetten.
|
||||
|
||||
nee, je bent verplicht om hem met een abbonement van t-mobile aan te schaffen, en ik denk niet dat je van plan bent om 2 abbo's tegelijk te gaan betalen
|
|||
|
|||
snap ik snap ik, maar ik laat mijn t-mobile abbo een maand later ingaan.
maar mijn huidige mobiel is egt kapot nu. ik had op internet ergens gelezen dat t-mobile ervoor zorgde dat orange simkaarten ook alvast gebruikt konden worden totdat de t-mobile abbo ingaat? (Wegens die samengang van orange en t-mobile) |
|
||||
|
||||
volgens mij niet, na 2,5 jaar mag de simlock er wel af toch?
iig, je kan geen iPhone kopen voor dat je een t-mobile abbo hebt. |
|
|||
|
|||
ik heb het vaker gelezen, maar zag altijd mensen die het inderdaad bevestigde, maar ook mensen die zeiden dat het niet kon.. iemand wel juiste informatie hierover?
|
|
||||
|
||||
Als je je orange abbonement verlengt hoef je geen eens een unlockkaart te kopen.
Gewoon even T Mobile bellen en dat je wil verlengen met een iphone 3g.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
okee danku dan ga ik m morgen maar fftjes ophalen
|
|
||||
|
||||
Wat, een iPhone? Dat gaat niet zo makkelijk denk ik ga eerst maar eens intekenen op de wachtlijst.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Denk je dat? Dat lijkt me heeeeeeeel sterk.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok, als jij het zegt. in groningen bij mediamarkt, en 2 t-mobile shops niet, maarja. vertel je even als je hem hebt? Ben wel benieuwd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik hoop voor je dat het je lukt
|
|
|||
|
|||
ik heb m was in amsterdam kalverstraat vol in voorraad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
Windows: iPhone MOET syncen voordat er één cd opgezet kan worden... | Debbjuh92 | iTunes | 1 | 21-08-10 09:07 |
iPhone kopen (noob vraagjes) | Link_AJ | Archief | 2 | 22-02-10 20:08 |
Iphone total los verklaard, waar een nieuwe te kopen | Gerbert | Koopinformatie Nederland | 22 | 23-10-09 18:50 |
Een paar vraagjes over mn net nieuwe iPhone | ~boi | iPhone algemeen | 12 | 12-12-08 11:02 |
|
|