T-Mobile kan niet leveren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) T-mobile mag omvallen De maat is vol, zo kan het niet langer! Dat ik de laatste tijd wat last heb van stress is te begrijpen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
|||
|
|||
T-Mobile kan niet leveren
T-mobile mag omvallen
De maat is vol, zo kan het niet langer! Dat ik de laatste tijd wat last heb van stress is te begrijpen. Het is druk op mijn werk, druk in de Gemeenteraad, druk thuis en noem maar op. Maar dat ik volledig over de rooie dreig te gaan door een telefoon is toch te gek voor woorden. Dat komt door T-mobile; een telefonie-provider die het niet voor elkaar krijgt om mij te laten bellen. Ik heb al veel meegemaakt met providers, maar zo bont als deze het maakt is echt onvoorstelbaar. Sinds 20 september ben ik de trotse eigenaar van het nieuwe wonder dat iPhone heet. De mogelijkheden met dit apparaat zijn er zoveel, dat ik ze hier niet kan opnoemen. Hoewel ik liever geen langdurige contracten aanga voor telefonie of internet, heb ik hiervoor een uitzondering gemaakt en ben ik voor 2 jaar in zee gegaan met T-mobile. Na een week kreeg ik een brief dat ik mijn oude nummer op 29 september geporteerd zou worden. Vanaf die dag zou ik dus volwaardige klant zijn en alles volop kunnen gebruiken. Niets bleek minder waar.... Eerst bleek er een verkeerd nummer gekoppeld te zijn aan de SIM-kaart. Vervolgens was mijn tijdelijke beltegoed op. Toen waren er problemen met de activatie. Inmiddels heb ik ruim 5 weken mijn telefoon en ben ik nog niet verder dan een "pre-activatie". Ik heb al uren doorgebracht met het bellen naar de helpdesk/klantenservice. Steeds weer krijg ik zo'n vriendelijke, begripvolle, goed getrainde medewerker aan de lijn. Helaas blijken er alsmaar storingen, problemen en andere hobbels te zijn, waardoor mijn abonnement niet kan ingaan. Mijn oude nummer ben ik kwijt en of het ooit goed gaat komen, heeft nog niemand me kunnen vertellen. Inmiddels heb ik een officiële klacht ingediend, in de hoop dat het abonnement ontbonden kan worden. Mijn onvrede bereikte een nieuw hoogtepunt toen ik de doorlooptijd van klachten te horen kreeg: maar liefst 35 dagen!!! Als ik op mijn werk zo lang zou doen over klachtenafhandeling, kreeg ik een schop onder mijn kont. Raymond, Mariëlle en al jullie collega's van de klantenservice, jullie zijn zo aardig! Te aardig eigenlijk om bij dat rotbedrijf te werken. Ga toch iets leuks doen en laat die chaos achter je. Jullie hebben een goede training gehad en zijn zeer klantvriendelijk, maar ga daarmee iets doen waarbij je mensen ook echt helpt. Ga bijvoorbeeld bij de Kindertelefoon werken of bij Stichting Correlatie, daar komt al daty begrip vast goed van pas. Het mag duidelijk zijn: ik nomineer van harte T-mobile om het volgende slachtoffer te worden van de kredietcrisis. Een bedrijf dat zo zijn best doet om klanten weg te jagen verdient het niet om te blijven bestaan! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Ongelooflijk ja..ik snap je frustratie. Soms is het een kwestie binnen zo n grote logge organisatie om net DE juiste persoon te treffen die je verder kan helpen.
Tref je mensen die je als nummertje zien (als onderdeel van hun target) dan kan je uren lullen, maar je schiet er niets mee op. Maar je wilt nu je contract ontbinden en je iPhone kwijt raken? pff ik moet er toch niet aan denken terug te moeten naar een samsung omnia ofzo
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 |
#3
|
||||
|
||||
Smisje, helaas ben je een van de velen. Dat de klachtentermijn 35 dagen is kan maar 1 ding betekenen...je bent niet de enige. Het wordt echt een kwestie van achteraan sluiten en uitzieken.
Geduld is ook hier een belangrijke eigenschap. Zelf heb ik daar ook onvoldoende van want ik wacht inmiddels 6 weken op de afwikkeling van mijn contract ontbinding. Ik ben inmiddels overgestapt op een buitenlandse iPhone met een contract bij een andere Telco, en dat had ik eerder moeten doen..... |
#4
|
||||
|
||||
Ik heb eenzelfde situatie gehad bij het unlocken van mijn iPhone voor orange sim. Nadat het me was toegezegd heb ik nog vier weken (en vijftien telefoontjes) kunnen wachten.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bellen na officiële unlock t-mobile | fkleine | Unlock | 1 | 09-06-09 19:26 |
Orange werd T-mobile, kan nu niet inloggen. Help? | Cdrazar | Odido (T-Mobile) | 3 | 12-01-09 13:54 |
T-mobile unlocked toestel 999€ maar kan niet bellen | ALain997 | Unlock [archief] | 17 | 11-12-07 12:53 |
|
|