t mobile en access points discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik meen mij te herinneren dat bij een abonnement van T-mobile met iphone er ook gratis toegang zou zijn tot access points van T-mobile? is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
t mobile en access points
Ik meen mij te herinneren dat bij een abonnement van T-mobile met iphone er ook gratis toegang zou zijn tot access points van T-mobile? is dat juist? want ik zie bij T-Mobile op de site daar niets van terug.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even klikken op Veelgestelde vragen: T-Mobile > Persoonlijk > Shop > Service & Contact > Veelgestelde vragen en dan hotspot intikken. Is gratis voor alle abonnees met een iphone via tmob.
|
|||
|
|||
Hoi,
ik word steeds misselijker van T-Mobile. "onbeperkt gebruik van Hotspots" geldt alleen voor je iPhone. Met een laptop mag je dus NIET gebruik maken van TM hotspots. Wat een flauwekul ! Heb de klantenservice daarvoor aan de lijn gehad. In de voorwaarden van mijn contract staat het beruchte zinnetje idd onder het kopje "iPhone", maar wie begrijpt dat nou goed ? Later! Laatst gewijzigd door omikron777; 23-11-08 om 10:01. |
|
|||
|
|||
Volgens mij ligt dat een beetje aan jezelf. Ik had niet eens gedacht dat het zou mogen met mijn laptop en daar had ik niet eens dat zinnetje voor nodig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
access file system | neophron | iPhone algemeen | 10 | 16-03-10 22:29 |
Points of interest app | Los Robbos | iPhone Apps | 0 | 03-12-09 16:00 |
Heeft Google Maps points of interest? | iMC | iPhone algemeen | 0 | 17-10-09 23:10 |
Access Vraag | DertKesh | Chat en geruchten | 7 | 03-04-08 19:39 |
|
|