iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Legale unlock door T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/25562-legale-unlock-door-t-mobile.html)

jb889 21-12-10 13:41

steets niet werken heb nu alles ge test .

redsn0w - winpwn_2.0.0.1 - greenpois0n - limera1n - Spirit - WinSCP
die heb ik alle ge test maar ik zoek nog verder er moet wel iets zijn voor hem te delockerren

Vsteegman 24-12-10 22:58

Zou iemand alsjeblieft voor me willen bellen naar t-mobile? Ik heb een iPhone 3Gs die meer dan een jaar oud is, gekocht via marktplaats maar t-mobile wil hem niet voor me unlocken. Dus als iemand voor me zou kunnen bellen, iPhoneliefhebber tot iPhoneliefhebber zou ik dit heel erg op prijs stellen. Stuur me aub PM als je dit wil.

Mvg Victor

jb889 24-12-10 23:04

aan mij heben ze dat ook ge zegt t-mobile wil hem niet voor me unlocken.
ik vind dat toch sterk van hun.
koopen bij hun dan wel :mad:

boink 29-12-10 20:52

Gewoon zeggen dat je niet meer weet waar je hem gekocht hebt. En dan het imeinummer opgeven. Dan is het zo gepiept

jb889 29-12-10 21:05

dat gaat zo niet als ik dat zo zoude zeggen zo als je mij dat zegt ( Gewoon zeggen dat je niet meer weet waar je hem gekocht hebt ) gaan ze zeggen dat ik de d'ALZHEIMER heb

boink 29-12-10 21:07

Als ze dat zeggen tegen je dan zou ik een klacht indienen. Het is mij ook gelukt. Gewoon beetje vaag doen over waar je hem gekocht hebt. :)

jb889 29-12-10 21:30

zal nog eens proberen in het hoop

Friso 1969 30-12-10 09:10

Weer geprobeerd zo vaag mogelijk over te komen maar ze trapte er niet in!!!! Is er misschien iemand die voor mij wilt bellen naar T-Mobile. Ik zie je bericht graag verschijnen in mijn PM.

jb889 30-12-10 11:27

ha het zelfde met mij ze stuuren je gewoon naar de duivel,
dat is T-Mobile. :mad::mad::confused:

birdsoft 02-01-11 12:09

Ik heb ook gebeld naar T-mobile toen moesten ze het telefoonnummer hebben wat bij het toestel hoort, dat heb ik dus niet meer want ik heb hem 2de hands gekocht. Ik kon praten als Brugman maar ze willen me niet helpen, de arrogantie ten top. Waar kan ik een klacht indienen?:confused: En wie kan me helpen? Het gaat om een Iphone 3GS met modem firmware 5.14.02, dus geen Ultrasn0w.

020 02-01-11 19:44

Kan iemand mij helpen? Ik wil me oude iPhone 3G (T-Mobile) simlock vrij maken, ik deed dat via de T-Mobile site en daar staat dat ik me IMEI nummer moet invoeren. Dat deed ik en er stond dat het niet deed en dat ik het een ander keer weer moet proberen. Maar hij is al meer dan 12 maanden (Om precies te zijn 24 maanden) is hij dan al niet simlock vrij?

iRobin 02-01-11 20:32

Ik heb het pasgeleden weer geprobeerd om m'n iPhone simlockvrij te maken, nadat ik twee maanden geleden ook al had gebeld.
Blijkbaar hebben ze toen genoteerd dat ik de iPhone van iemand heb overgekocht, dus het lukte de tweede keer opnieuw niet.

Heb hem uiteindelijk maar verkocht en een andere 3GS gekocht want heb toch liever een origineel simlockvrije telefoon i.p.v. al dat moeilijke gedoe met unlocken.

Amien 03-01-11 21:47

weet iemand of deze prijzen ook nog gelden voor de iphone 4?

  • 0 tot 3 maanden: €120,-
  • 3 tot 6 maanden: €90,-
  • 6 tot 9 maanden: €70,-
  • 9 tot 12 maanden: €50,-
  • na 12 maanden: Gratis

Rowinvd 03-01-11 23:04

Ja, dat is het geval.

raoul4life 05-01-11 13:55

heb ook de unlocklijn gebeld en even je imeinummer doorgeven zoals meerdere mensen dat hier zeggen is dus echt niet het geval!
hij zag ook meteen dat ik met kpnnummer belde..
heb dan ook helaas 120 euro opgewaardeerd op een tmobile prepaidkaart en eindelijk me vodafonesim erin dag tmobile

maar wel een simlockvrije iphone 4 nu!

had hem voor 300 geseald in de doos dus die 120 maakt niet veel uit..

boink 05-01-11 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life (Bericht 623505)
heb ook de unlocklijn gebeld en even je imeinummer doorgeven zoals meerdere mensen dat hier zeggen is dus echt niet het geval!
hij zag ook meteen dat ik met kpnnummer belde..
heb dan ook helaas 120 euro opgewaardeerd op een tmobile prepaidkaart en eindelijk me vodafonesim erin dag tmobile

maar wel een simlockvrije iphone 4 nu!

had hem voor 300 geseald in de doos dus die 120 maakt niet veel uit..

Tioevallig niet nog 1 voor 300 in doos? :P

Fez 10-01-11 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boink (Bericht 623572)
Tioevallig niet nog 1 voor 300 in doos? :P

Boink is dit de Boink van Delft aka R... van aut......com

fredvstar 10-01-11 19:19

unlock t-mobile
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nipje (Bericht 219769)
Hallo,

Is de legale unlock van t-mobile nog beschikbaar en werkt dit ook goed?

Ik heb het forum even doorzocht en kwam berichten tegen dat tmobile de iphone 3g gewoon legaal kan deblokkeren, maar dat er bepaalde kosten aan verbonden zitten.

Hoe gaat dit nou precies in zijn werking, en kan T-Mobile de toestellen nu nogsteeds tegen betaling simlockvrij maken?

Ik heb na 15 dec, keurig van t-moble n code ontvangen om mijn iphone legeaal te unlocken,op deze datum had ik mijn telefoon 1 jaar, en dit werkt prima

Kars81 11-01-11 15:06

Gisteren via het T-Mobile forum via een moderator de unlock aangevraagd.
Ander sim-kaartje er in, aan iTunes gehangen en na een halfuur was het geregeld :)

Het kan dus wel snel ;)

jdruiven 13-01-11 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kars81 (Bericht 626418)
Gisteren via het T-Mobile forum via een moderator de unlock aangevraagd.
Ander sim-kaartje er in, aan iTunes gehangen en na een halfuur was het geregeld :)

Het kan dus wel snel ;)

Welk forum? ;)

En ben je de abonnementshouder van het toestel? Ik heb mijn 3GS via marktplaats gekocht, nu wil ik hem unlocken met origineel imei nummer alleen zeggen ze me dat het 120,- kost omdat ik niet de huidige eigenaar ben.

Help?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.