Iphone 3g herkend t-mobile sim niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met het volgend probleem. Ik heb een iphone 3g van t-mobile. Maar wanneer ik mij sim er in doe zegt hij dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g herkend t-mobile sim niet
Ik zit met het volgend probleem. Ik heb een iphone 3g van t-mobile. Maar wanneer ik mij sim er in doe zegt hij dat ik geen bevoegde simkaart heb.
Wat is er hiervoor gebeurt. Ik had al een iphone 3g alleen deze is kapot gegaan. Dit was een nieuwe iphone met een nieuw i-300 abo. In de tussen tijd heeft de sim in een nokia gezeten. Nu heb ik een anderen iphone van t-mobile alleen nu een 16gig versie, maar deze geeft een probleem. Laatst gewijzigd door MOL20K; 28-11-08 om 22:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien eerst activeren met iTunes?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Update:
Oke, ik ben nu al 2 dagen aan het stoeien met de telefoon. tevens ben ik er mee naar de tmobile store geweest. Nu denk ik dus dat ik een iphone heb gekocht uit het buitenland. Aangzien er een sticker op zit van t-mobile op de achterkant die begint met een duitse tekst, denk ik dat het een toestel uit oostenrijk is. Klopt het dat de oostenrijkse iphone van t-mobile niet werkt met een nederlandse t-mobile sim en is er een mannier om te achterhalen waar de iphone vandaan is gekomen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SIM Wordt niet herkend | sbjens | iPhone algemeen | 0 | 27-01-11 14:47 |
Sim-kaart wordt niet herkend door iPhone | mazdavh | iPhone algemeen | 18 | 10-03-10 17:19 |
sim kaart word niet herkend | jasper2G | Archief | 15 | 08-08-09 11:02 |
Sim wordt niet herkend na jailbreak? | Nash | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-07-09 18:54 |
SIM plots niet herkend: ook na restore zowel iphone als itunes geblokkeerd | josien9 | iTunes | 5 | 09-05-09 12:51 |
|
|