//

SIM Wordt niet herkend

SIM Wordt niet herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een nieuwe Iphone 3 GS opgestuurd gekregen omdat de vorige helemaal vast liep. Was bezig met het terugzetten van mijn oude instellen totdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-11, 14:47
sbjens sbjens is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard SIM Wordt niet herkend

Heb net een nieuwe Iphone 3 GS opgestuurd gekregen omdat de vorige helemaal vast liep.
Was bezig met het terugzetten van mijn oude instellen totdat opeens de Iphone mijn simkaart niet meer herkende. Stond 4.1 op het toestel en heb deze weer terug gezet naar 4.2 om zo mij gegevens weer terug te kunnen zetten, maar nou doet deze dus niets meer. In een andere telefoon is er niets aan de hand, heel vreemd

Heel fijn, mensen nog tips hoe dit op te lossen? Groet

Sebas

Update

Helaas blijkt dus een defect in de firmware van het nieuwe toestel te zitten, dit is bevestigd door de technische dienst van een I-centre. De persoon heeft het toestel doorgelicht en dus gaat het feest op nieuw beginnen.

Krijg ik nu morgen wel meteen een nieuw toestel door middel van een wissel aan de deur, ben benieuwd. Dat is toch positief van T-mobile, alleen jammer dat het niet in 1 keer goed kan

Laatst gewijzigd door sbjens; 27-01-11 om 16:40. Reden: aanvullende informatie, onzin om daar een nieuw topic voor te openen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone wordt niet herkend FudAX iPhone algemeen 1 11-03-10 16:11
Sim-kaart wordt niet herkend door iPhone mazdavh iPhone algemeen 18 10-03-10 17:19
Simkaart wordt niet herkend iPho(w)ner Archief 8 08-12-09 16:01
Sim wordt niet herkend na jailbreak? Nash Jailbreak apps en thema's 1 19-07-09 18:54
OS 3.0 wordt niet herkend Maxime89 Archief 10 17-06-09 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.