iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T Mobile Carrier Logo (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/28609-t-mobile-carrier-logo.html)

King1987 26-10-08 18:30

Oh, wacht, ik begreep het verkeerd ;) hahaha

sorry hoor,

Hij moet inderdaad winscp gebruiken en de wachtwoorden gebruiken die ik gaf....

En nu de goede link: https://forum.iculture.nl/f59/i...92-winscp.html

Buur 26-10-08 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 209919)
Oh, wacht, ik begreep het verkeerd ;) hahaha

sorry hoor,

Hij moet inderdaad winscp gebruiken en de wachtwoorden gebruiken die ik gaf....

En nu de goede link: https://forum.iculture.nl/f59/i...92-winscp.html

Kijk, zo is het goed! :-)
Maar zoals ik al vermeldde in een edit van vorig bericht:
Als je dan toch al ingelogd zit via SSH, verander dan meteen de standaardwachtwoorden voor root en mobile even van alpine naar iets wat jijzelf alleen weet...

MesR 26-10-08 18:57

mag weg dubbele post

MesR 27-10-08 20:17

Wie kan mij helpen.. ik heb met WINCSP het logo veranderd van :
user/library/carrier bundles/TMobile.nl_bundle daar heb ik de oude Default_CARRIER_TMOBILE.png verwijderd en daar in plaats voor het nieuwe logo geplaatst.
Nu heb ik hem alleen zichtbaar met de "solid status bar" kan ik hem ook zichtbaar krijgen zonder die solid status bar?

Buur 27-10-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MesR (Bericht 210407)
Wie kan mij helpen.. ik heb met WINCSP het logo veranderd van :
user/library/carrier bundles/TMobile.nl_bundle daar heb ik de oude Default_CARRIER_TMOBILE.png verwijderd en daar in plaats voor het nieuwe logo geplaatst.
Nu heb ik hem alleen zichtbaar met de "solid status bar" kan ik hem ook zichtbaar krijgen zonder die solid status bar?

Je moet dan ook 2 bestanden vervangen. Zie eerder in de draad.

MesR 27-10-08 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 210425)
Je moet dan ook 2 bestanden vervangen. Zie eerder in de draad.

Heb ik zojuist gedaan, de FSO en DEFAULT en met permissie 755 alleen veranderd er niks.. :mad:

Buur 28-10-08 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MesR (Bericht 210429)
Heb ik zojuist gedaan, de FSO en DEFAULT en met permissie 755 alleen veranderd er niks.. :mad:

Ook niet na een reboot?

MesR 28-10-08 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 210476)
Ook niet na een reboot?

Nee ook niet na een reboot, ik heb nog een een restore gedaan en alles opnieuw geprobeert echter zonder resultaat :(

Buur 28-10-08 13:21

Waar heb je de logo's vandaan? Zijn het dezelfde als in het begin vd draad?

MesR 28-10-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 210612)
Waar heb je de logo's vandaan? Zijn het dezelfde als in het begin vd draad?

Yep, ik had ze van pag 1. en omgezet naar een .PSD ( om te proberen )
Deze heb ik gekopieert, en vernoemt naar de 2 bestanden Default en FSO.
De oude bestanden veranderd in .bak ( ook gedelete vorige keer )
Nieuwe erin gezet, op 755 gezet en gereboot...


( Schaam ) het werkt, ik had niet beide bestanden gebruikt maar 1tje die gekopieert en een andere naam gegeven... ( n00b aktie )
Maar het werk!!!
Tnx voor jullie hulp ;)

Tjainie 06-11-08 23:53

Het gaat over het tmobile logo

Tjainie 07-11-08 01:40

Bedankt, maar k heb t volgens mij al gefixed met make it mine :)

waalboer 29-12-08 20:42

Help T-mobile carrier logo veranderen
 
1 Bijlage(n)
Het lukt mij dus niet om de bestanden te vervangen uit de map user/library/carrier bundle.bundle
Als ik dan alleen al klik op Default_CARRIER_TMOBILE.png of FSO_CARRIER_TMOBILE.png dan slaat die vast.
Iemand enig idee waarom ik deze fout melding krijg??

Het is de bedoeling dat ik uit eindelijk het carrier logo van T-mobile krijg met de roze T.

Ik gebruik het programma iphonebrowser aangezien ik geen Wi-Fi verbinding heb op me computer.
Is het ook mogelijk met het programma Iphonebrowser?

Tijn1 29-12-08 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waalboer (Bericht 235912)
Het lukt mij dus niet om de bestanden te vervangen uit de map user/library/carrier bundle.bundle
Als ik dan alleen al klik op Default_CARRIER_TMOBILE.png of FSO_CARRIER_TMOBILE.png dan slaat die vast.
Iemand enig idee waarom ik deze fout melding krijg??

Het is de bedoeling dat ik uit eindelijk het carrier logo van T-mobile krijg met de roze T.

kan je die dan niet gewoon uit cydia down loaden, ik neem aan dat je dezelfde wil als ik heb?
http://i40.tinypic.com/2cy5ys5.png

waalboer 29-12-08 20:50

Zoek inderdaad dat logo.
Moet ik dan de US download hebben?

Tijn1 30-12-08 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waalboer (Bericht 235926)
Zoek inderdaad dat logo.
Moet ik dan de US download hebben?

hij staat in de repo van iphone-notes.de onder de naam van CB NL tmobile!

ik weet niet wat je bedoeld met US download?

succes

Buur 30-12-08 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waalboer (Bericht 235912)
Het lukt mij dus niet om de bestanden te vervangen uit de map user/library/carrier bundle.bundle
Als ik dan alleen al klik op Default_CARRIER_TMOBILE.png of FSO_CARRIER_TMOBILE.png dan slaat die vast.
Iemand enig idee waarom ik deze fout melding krijg??

Het is de bedoeling dat ik uit eindelijk het carrier logo van T-mobile krijg met de roze T.

Ik gebruik het programma iphonebrowser aangezien ik geen Wi-Fi verbinding heb op me computer.
Is het ook mogelijk met het programma Iphonebrowser?

Je zit in de verkeerde map. Moet /User/Library/Carrier Bundles/TMobile_nl.bundle/ zijn (in geval van een legaal NL T-Mobile abo).
Op je 2e vraag: iPhoneBrowser weet ik niks van, maar DiskAid kan je zeker helpen via een USB-verbinding.

bjklifatih 09-01-09 16:28

Ik heb zelf Vodaphone en heb de logo van Vodafone_NL vervangen met Turkcell (de afbeelding is vervangen maar de naam niet) is wel grappig :P

Fasty 09-01-09 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 241500)
De Unknown.bundle werkt helaas niet meer voor niet-standaard providers. Je kunt uit Cydia via iFoneguide mijn iCarrier installeren. Enerzijds heb je standaard tekst logo's, of de gekleurde logo's. Tot nu alleen de Nederlandse providers, rest komt nog. Voordeel is ook dat alle APN instellingen ook meteen goed geïnstalleerd worden.


Dit komt uit https://forum.iculture.nl/newre...reply&p=241500

vodafone carrier dit werkt ook voor t-mobile logo ;)

bramthemaster 15-01-09 23:10

T Mobile Carrier Logo
 
Hallo,

Voordat iedereen mij erop gaat wijzen dat ik moet gaan zoeken in andere draadjes in dit forum wil ik eerst even zeggen dat ik na heel lang gezocht te hebben er toch niet uit kom. :(

Ik zit nu al 3 dagen lang te kl***n met de carrier logo's van T mobile.

De bestanden heb ik inmiddels al.

Nu was mijn vraag wat de precieze instellingen zijn. Wat moet je bijvoorbeeld bij octaal in vullen??? En wat moet er in de plist staan?

Ik heb ook al een paar youtube filmpjes gevolgd maar kom er gewoon echt niet uit.

Als iemand de precieze instellingen (stappenplan) zou kunnen posten zou geweldig zijn.
Het gaat trouwens om een legaal t mobile abonnement.
Alvast heel erg bedankt :o

Gr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.